Boulder

September 30, 2002 in the United States ⋅ ☀️ 20 °C

Vreselijke nacht gehad, veel treinen en om 23,43 u begon er water te lopen, we dachten in de kamer boven ons. Toen om 0,30 u de vermeende douche nog steeds liep belde ik de receptie op. Zij deed nazicht en er bleek geen douchen te lopen. Om 1u ik terug naar de receptie deze keer persoonlijk gegaan, ze kwam mee om te luisteren, inderdaad er liep duidelijk water. Een lopend toilet of zo? We kregen een kamer aangeboden en mochten onze spullen in de lawaaierige kamer laten staan. Nu hielden alleen de treinen ons nog wakker: zij toeteren aan iedere straat/overweg omdat er geen slagbomen staan.
    Na ’t ontbijt terug op weg, je merkte dat we in een grotere stad waren met heel wat industrie. Daarna werden de landschappen weer vertrouwd, we naderden de Rocky Mountains weer en dat zijn fabelachtige zichten!
    Terug aan de Grand Tetons leek het soms wel. We zitten tussen 8000 & 9000 ft en de bergen lijken hoger door het klimmen en dalen. Veel vakantiehuisjes, blijkbaar komt heel Denver hier op verlof. We genieten van de herfstkleuren die nu heel zichtbaar worden.
    Boulder heeft een heel gezellige winkel- wandelstraat en omdat het zo goed weer is nemen we een Ben&Jerry’s ijsje en genieten in de herfstzon, nog een tapbiertje bij Antica Roma en al vlug waren onze 2 uurtjes van de parking meter om.
    Terug de warme auto in en in de drukte van Denver van Interstate naar Interstate goed op de weg letten en de borden in ’t oog houden. Ik was uitgeput toen we op de kamer waren. Dirk ging nog even de omgeving verkennen, voor mij een bruistablet en een uurtje op bed.
    Veel was er niet rond het motel maar een Mexicaans restaurantje leek ons leuk. Vrij gezellig ingericht “Los Potreros Colorado”
    We namen een Margarita, dan soep, Ribeye voor Dirk en New York steak voor mij, het probleem was dat ze alles tegelijk brachten! Even proeven van de soep, dan de steak eten en dan de rest van de koude soep. Eigenlijk smaakte onze picknick van ’s middag met kip, verse tomaten en koningsbroodje ons toch beter.