Satellite
Show on map
  • Day 6

    Strand, chillen en bier

    August 11, 2023 in Indonesia ⋅ ☀️ 26 °C

    Vandaag was ik erg vroeg wakker, 5:45 ongeveer. De zon wad net op en Emile lag nog lekker te slapen. 7:15 begon het ontbijt, maar eigenlijk had ik al wel trek. Ik moest dus nog eventjes wachten. Ik had uiteindelijk een heerlijk rijst ontbijt met fruit! Na het ontbijt ben ik gaan nadenken over wat te doen vandaag, het zou namelijk een chill dag worden.
    Ik ben uit gekomen bij een nagelsalon in de buurt waar ik mijn nagels zou laten lakken. Hierna zijn we samen naar de zee gelopen en hebben we genoten van het uitzicht! Wat ons nog steeds opvalt is dat er zo super weinig toeristen zijn. We snappen er niks van. Ook willen er continu mensen met ons op de foto. Vanavond hebben we opgezocht waarom mensen dit eigenlijk willen. Blijkt dat mensen hier eigenlijk heel verlegen zijn, maar erg tegen ons opkijken en denken vanuit rangen. Blanke mensen zijn in hun ogen rijk en hebben aanzien. Dan is het respectvol om met hen op de foto te gaan en directe vragen te stellen, zoals waar we vandaan komen of dat we zijn getrouwd.
    Na het strand wilden we naar het nationaal park. Alleen
    Read more