Satellite
Show on map
  • Day 14

    Op naar Karimunjawa!

    August 19, 2023 in Indonesia ⋅ ⛅ 30 °C

    Vandaag stond een reisdag op de planning. We hadden onze spullen ingepakt en gingen vroeg naar het busje welke ons naar de haven zou brengen. Ik was nog niet helemaal fit en had niet goed geslapen. Mijn buik was van slag en dat was niet echt handig voor zo’n reisdag, maar goed. Eenmaal aangekomen bij de haven moesten we nog ongeveer 2,5 uur wachten. We hebben toen vooral geprobeerd wat te eten en drinken. Ik was zelf best misselijk en voelde me niet goed. Uiteindelijk heb ik het voor elkaar gekregen in die 2,5 uur er een ontbijtkoek in te krijgen. Nou goed, die is er tijdens de boottocht weer uit gekomen. We werden namelijk allebei zeeziek van de boot die echt enorm heen en weer ging 2 uur lang. Het was echt een barre tocht. We waren helemaal blij dat we op het vaste land waren gekomen. Het was nog een klein stukje lopen naar het hotel. Hierna nog lekker gegeten en vroeg ons nest in gedoken!Read more