Satellite
Show on map
  • Day 7

    Koh Samui to Georg Town/Penang

    August 8, 2017 in Malaysia ⋅ ⛅ 29 °C

    Hüt hend mer am Morge am 6i parat i de Lobby stah. Mir hend en sehr lange weg vor eus und überquered au d Grenze und gend uf Malaysia mir sind ca 11h Bus gfahre und ca 2h Fähre. Aber das ganze ischnöd so entspannend gsi. D strasse sind nöd würkli flach sondern es git die ganz ziit immer wieder en hoppser und ned nur en liechte ich han die ganz ziit a sonere stange ahgschlage wo dete gsi isch. Dah git denmorn sicher eeis zwei Blaui flecke. Mit chli verspötig sind mer den am 19.30 ahcho. Mitlerwile han ich jetzt au en zimmer gnossin. Sie heisst Harriet isch 28 und chunt fo england. Somit lern ich grad nochli english mit ihre.
    Mer hend eus schnell chene parat mache und den sind mer witer zum znacht. Mer sind wieder an en Foodmarket gange. Ich han nid gros Hunger gha darum hani nur eh paar Frühligsrolle gno. Nach em Znacht sind mer alli Zrug is Hotel und is Bett wil mer so müed gsi sind.
    Read more