Bus Tour durch Penang/Georg Town

August 9, 2017 in Malaysia ⋅ ⛅ 28 °C

Hüt sind die wo hend welle mit em chline Büsli dur Penang gfahre nd hend sache besichtigt. Üse fahrer ish üse unterhalter gsi er het über alles verzellt und het eus verschideni sache zeiget. Mir hend sehr viel über die stadt erfahre. Mit de zit het mer au gmerkt das es eh Britischi kolonie gsi isch.
    Den hend mer mol chene amene Ort ahhalte. Es ish wie so en chline schiffssteg gsi. Det sind mer füre gloffe und wieder zrug z forderst het mer eh mega grossi stadt fu witem chene gse. wo mer zrug gloffe sind hend mer no chene in en chinesische Tempel ineluege und er het eus drübert verzellt wie alles so ablauft. Er het eus au sehr viel über Karma verzellt.
    Den sind mer wieder ihgstige und sind witer gfahre. Mir sind an en ort wo mer het chene Caffee, Tea und hot chocolate drinke. Ich han no nie soo gueti sache trunke wie dah. De cafi isch so guet gsi dasi grad han müse es päckli kaufe.
    Nach dem sind mer nomol witer gfrahre und den aind mer in en Botanische garte gange. Det hend mer mega viel schöni sache gse und es het sogar affe gha.
    Nach dere Besichtigung sind mer wieder zrug is Hotel gange.
    Ei stund spöter hend mer eus wieder troffe zum go znacht esse. Zerst hend mer aber no en spaziergang dur d stadt gmacht zum d street art go ahluege. Es het mega schöni und idrücklichi bilder geh. Mer sind wieder an gliche ort wie gester. Demol hani aber Grüens Curry gno es isch sehr fein gsi aber ich han no nie so eppis scharfs gesse.
    Nach em Esse sind d schwizer under de Gruppe zrug is Hotel wils recht müed gsi sind und de rest ish no in Usgang gange.