Satellite
Show on map
  • Day 6

    Walking trail

    August 14, 2015 in Australia ⋅ ☀️ 22 °C

    Ik ben gisteren toch een beetje eigenwijs geweest, ik kan namelijk heus wel tegen n beetje zon 😁.

    Het was gister heerlijk aan the lagoon en ik ben ook heerlijk ontspannen 'thuis' gekomen gisteren maar ik had toch mn oogleden verbrand, verkoolde knieholtes en n beetje opgezette lippen 😂.

    Vandaag dus maar WEL goed ingesmeerd en n beetje uit de zon gebleven.

    Met m'n pet op ben ik naar de Botanisch tuinen geweest, fantastisch gekke plantjes en bloemtjes bekeken en heerlijk door het tropische park gelopen. Waarna ik begonnen ben aan het (kortste) walking trail. Laat de naam je niet van de wijs brengen, zoals ik deed, het was een klimpad en geen looppad... Wout, ik heb vandaag dus ook legday gehad en kan morgen misschien niet meer lopen van de spierpijn. Ik had wel een mooi uitzicht en wellicht kan ik morgen weer in de zon 😄.

    De meeste foto's staan op mn camera maar ik heb er een paar genomen als bewijs:
    Read more