• Day 24

תאילנד- בנקוק

October 24, 2023 in Thailand

הגענו לבנגקוק חולים וגמורים אחרי כמה ימים בויאטנם שגם לא הרגשנו טוב ובילינו את היום הראשון בחדר שלנו בהוסטל. יוני חבר טוב של דוריאן קיבל את פננו בחדר עם בדיקות קורונה, רול סושי מגולגל ומים.
    ביום השני טל התעוררה כשהרגישה שחייבים לראות רופא ולכן החלטנו לבקש עזרה מבית חבד. בבית חבד הרב המליץ לנו ללכת לבית חולים פרטי שבו הרגשנו לחלוטין לקוחות vip, טל קיבלה אבחנה של דלקת גרון אנטיביוטיקה ותרופות וחזרנו לעוד יום של מנוחה.
    בבוקר ביום למחרת החלטנו שדי נמאס ואנחנו רוצים לחקור את בנגקוק יחד עם יוני. לקחנו פארי לארמון המלך בנהר. הבנו שאנחנו צריכים לכסות את עצמנו בבגדים צנועים יותר אז קנינו ממיטב השרוואלים של תאילנד. היה מהמם מדהים עוצמתי וצבעוני ונהננו למרות החום והעייפות.
    ראינו מופע ריקוד מסורתי תאילנדי והיה נחמד ומצחיק ובעיקר נחנו ונרגענו במזגן:)
    ארוחת הצהריים היתה מטורפת - טל שתתה מרק טום ים מצוין ודוריאן קארי ירוק תאילנדי, מנות מדהימות.
    המשכנו לסיבוב קצר בבודה השוכבת שהיתה ענקית יותר ממה שציפינו.
    אחרי מנוחה ורענון בהוסטל נפגשנו עם יוני בקוואסן לפוט מסאג' מצחיק שבו ישבנו אחד ליד השני כשעשו לנו מסאג' ברגליים תוך כדי שאנחנו רואים את כל העוברים ושבים בקוואסן ומאוד נהננו.
    נפגשנו עם יסמין המושלמת וחברה שלה אורי ואכלנו איתן ארוחת ערב פאד תאי ברחוב הכי טעים שאכלנו בתאילנד ב40 באט:)
    הסתובבנו התעייפנו וחזרנו להוסטל עייפים ומרוצים.