• Day 89

Mount Takau

December 28, 2023 in Japan ⋅ ⛅ 5 °C

מתגעגעים ליומיים באקונה חיפשנו יום נוסף בטבע עם הייקינג. מצאנו שיש הר בשם טאקאו 50 דקות משינגוקו (לנו היו עוד 50 דקות להגיע לשינגוקו אז ביחד שעה וארבעים, 4 רכבות). היה מושלם. בבוקר אגב נדב קרא שיש אונסן באיזור ושם בגדי ים בתיק, שסיפר ברכבת לטל שהכניס בגדי ים לתיק למקרה שנחליט על האונסן אמרה טל שמיותר להביא בגדי ים... כ 3 קילומטר טיפוס לאורך נחל קטנטן, תצפית יפה (כולל פוג'י אבל לא ראינו כי היה בענן). מרק סובה לצהריים וירדנו משביל אחר. בדרך עצרנו בפארק קופי מקוק יפנים. אחרי ירידה חדה הגענו לתחנת הרכבת והחלטנו למה לא בעצם להכנס לאונסן וכך עשינו. היה חווייתי. בגדי הים לא נרטבו, התפצלנו לפי המגדר ונפגשנו אחרי שעה וחצי באזור המנוחה (טל לקחה את המנוחה במקצועיות וישנה טוב ליד בחור שנחר בתרועות רמות)
    היו מספר רב של בריכות באונסן שכל אחד מיוחד במינו. רובן חיצוניות בקור. טמפרטורת המים בסביבות 39.8. נהננו מאוד וכל אחד ספר את ה'טעויות' שעשה מול המסורות היפניות (נדב למשל יצא עם הכפכפים שירותים מהשירותים, נכנס עם מגבת למתחם הבריכות, שם מים על הראש ועוד הרבה עברות שלעולם לא יידע שעשה).
    בדרך חזרה ירדנו בשיג'וקו (עלינו לתצפית לקומה 45), נסענו להרג'וקו והלכנו דרך הרחוב של ה Cute עד לשיבויה קרוסים ומישם לאסקוסה להוסטל.
    מיהרנו לעשות כביסה. בין המכונה למייבש היו 34 דקות והלכנו לאכול בראמניה 20 מההוסטל. היה מאד טעים...