Satellite
Show on map
  • Day 3

    Nog steeds jarig!

    April 14, 2023 in Spain ⋅ ☁️ 15 °C

    Gedanst tot de vroege uurtjes en dan na enkele uren slaap om 12 uur toch nog twee workshops gevolgd. Tarraxina van Papelini en urban Kiz door Jp en Stephy. Weer wat stapjes wijzer en daarna nog snel het middageten meegepikt.
    Tussendoor alle fijne verjaardagsberichtjes gelezen, zoals dat gaat op een verjaardag. De gif van Jürgen bv was geweldig: drie jazz dansende mannen in paarse pakjes. 😀
    En dan was het tijd om mijn verjaardagscadeautje van Sterre en Fee uit te testen: het topje, met invite me for a dance! 't Is niet dat ik daardoor om de haverklap gevraagd werd, maar t is wel zo dat dankzij dat T shirt topdj Sai Sai doorhad dat ik jarig was, toen ik iets stond te bestellen aan de bar, en hij daar meteen alle dansers die in de buurt stonden, optrommelde voor een verjaardagsdansje! En zo heb ik toch zo'n heel geimproviseerd, onverwacht verjaardagsdansje gehad! Zo leuk! Dank je wel, dochters!
    s Avonds was het dan tijd om de glow in the dark armbandjes boven te halen en ons in fluo te zetten. Helemaal kleurrijk dansend het nieuwe levensjaar in.
    Read more