• Day 6

Pool & Mexicansk

December 18, 2022 in Spain ⋅ ⛅ 21 °C

Endnu en dag med hjemmelavet morgenmad på vores altan i den dejlige morgen sol😎🌞.
    Dagen havde vi besluttet skulle være afslapning ved poolen på vores hotel. Nyde solen og slappe af, samtidig med at prøve at undgå at blive forbrændt 🥵😎

Vi fik en drink ved poolbarens happy hour 🎉🎊🎉 ikke de bedste drinks, mest bare knuste isterninger. Argentina vandt VM fodbold så spanierne dyttede løs i bilerne😏

Ville have mexicansk mad til aften og valgte et Sushi&Taco fusions-sted pga gode anmeldelser meeen den mexicanske del havde de ikke læst helt op på. Manglede krydderi. Ikke nok tilbehør. Små portioner anrettet med sushi-tallerkener. Æv. Gik langs stranden og valgte en strandcafe for en drink og en dele-dessert. Gummi-pandekager og et par ok med ikke prangende drinks. Var en smule påvirkede på vejen hjem hvor stemningen var mere løssluppen og sjov 🙂

Hjem på altanen lidt og så bang-godnat på hovedpuden zzzzzz 😴😴

Ps: vi fik et billede af lille søde camaro fra Ditte 🥰🥰