• Day 4

Den třetí - cesta a rafting

September 10, 2018 in Nepal ⋅ 🌧 20 °C

Další den jsme vstavali na šestou, dali snídani a šup na bus směr hory. 170 km nám trvalo něco přes 4 hodiny, coz docela šlo. Cesta rychle utíkala. Sedačky si dělají co chtějí a tak se stalo, že se mi sedadlo postupně sesunulo dolu, že jsem spíš ležela... ideálně na spaní. Hory a cesty jsou nejen klikaté, ale je zde i dost výmolů. Tak si tu občas létáme, skáčeme a spíme.

Po příjezdu na místo raftingu jsme si dali oběd složený z čočkové polévky, nudle. Vyborné rajčatové salsy, zeleniny nad párou super placiček. No bylo to zase fajne. Mají tu moc mňamek :)

Následoval raft, řeka byla široká a docela tekla, jak Temže v Londýně, barva byla taky docela podobná, vlnky se tam pohybovali docela hopem. Tak se dostavil strach, ale bylo to něco wow wow! Řeka se po chvilce uklidnila a my relaxovali, odpočívali, ale naopak jsme nekdy dostali pěkně vlnkou 🌊.

O pauzičce jsme si zahráli hru s pádly, stoji se v kruhu, každý má před sebou pádlo, když se pískne jednou chytnete pravé pádlo, když dvakrát do leva, kdo pádlo nechytí a spadne mu, tak vypadává. Po této aktivitě začal docela slejvák (i nám zahřmělo⚡️) a tak se naše cesta stala dobrodružnější (místy nás šlehal déšť s větrem do očí), ale i ta to nezkazilo zážitek. Nakonec jsme se ještě brodili řekou, která vypadala, jak někteří říkali kakao :D Následovalo hromadné převlíkání v buse :D

Následovala cesta do dalšího městečka, kde jsme měli zjistit, jestli muzeme zustat nebo je potreba pokračovat dál, aby nám neuzavřeli cestu na trek. Vydatně prší a tak může dojít i k sesuvu půdy a cesty zavřou i nadva dny.

Dál jsme nejeli, na cestě je sesunutá půda, zustáváme. Budeme spát na hotelu, jen je nedostatek místa, tak spí holky na jednom a kluci se stěhují na další hotel. Připrava večeře trvá 2 hodinky. Trochu už chceme spat a trochu dost jíst. Po jídle dostavame naše balíčky s věcmi a jdeme na kutě. Do postele se dostáváme ve 23:26. Organizace je tu úplně jinak :D a tak prostě co nás další den čeká je jen a jen překvapení :) Dobrou noc!