• Day 6

Den pátý - 1700m a přesun do 3200m

September 12, 2018 in Nepal ⋅ ⛅ 13 °C

Budíme se v nadmořské výšce 1700m, počasí začíná být chladnějších a ráno je 19 stupňů. Na šortky pohoda ;) Den je potřeba pořádně začít protažením a tak si dáme protahovací jógu 🙆🏻‍♂️🙅🏻‍♀️🙋‍♀️💁‍♀️ Namaste 🙏

Po snídani, která je složená z ovesné kaše a dvou vajíček je výborný start do dne. Začínáme s pitím horké vody 💧Koupili jsme si čaj, tak to občas nasypeme a uděláme si čaj, i když čaj také dostáváme.

Po zabalení a naložení věcí vyrážíme opět na cestu 🏔 cesta byla klidnější, ale občas nás vodopád neminul :D zadek začal bolet už z minulého dne 😀. Dojeli jsme Lower Pisang a dostali oběd. Po něm následoval přesun do vesnice Humde, 6 km vzdálená a ve výšce 3200 lezici vesnice.

Dostali jsme kazdy hulky, nahodili batohy a vyrazili vzhuru. Bylo to neco, a na jednu stranu jsem si rikala, kam jsem to zase vlezla.... asi to bylo správně. Trochu únava padla večer.

Přesunuli jsme se do hor a signál je zde horší, můžeme být rádi i za ten co je. Zprávu jak se máme napíšeme a to je hlavní. Taky tu dost kolem roste travička zelená :D a moc pěkně voní :) :D je to tu jak plevel :D

aktuálně jsme ve 3200m, zitra pokračujeme o 300m výše. Je to dobrodružství. Sprcha za 20 Kč byla jedna z nejteplejších, kterou jsem tady měla, krásných 43🤒 Vlasta se moc na to netvářil, ale tak jsme to vymysleli jinak 😀 jeste ze mne to nevadi. Elektrika nejde a tak nám světlo jede na agregát, ale pouze ve společenské místnosti :) Jinak chodíme po baterkách.

K jidlu máme tradičné DAL (čočková polévka), rýže, smazene placky a dalsi ingredience a k tomu byly momo🥟 (přesně takhle to vypadá). Aktualne probiha aklimatizace a jdeme spát nejdriv co tu jsme. Mame v planu 9 hodin spánku, olala 🙂 k aklimatizaci je zapotrebi pit hodně vody a taky teplou vodu. Asi jsem se dneska moc přepila 😀 tak uvidime co zítra. Zachody tu maji turecké, ale je to super, lepsi jak normální. Mějte se famfárově, zase se ozvu 😘