• Day 15

Den 14 - Pokhara life

September 21, 2018 in Nepal ⋅ ⛅ 19 °C

Den začal po bouřlivém večírku těžce, snídaně byla formou rautu a byla moc dobrá. Dokonce jsme dostali kafíčko ☕️. Protože v noci pršelo a z ulic se staly řeky, a my nevěděli jak vlastně pomalu jdeme dom, tak jsme se dneska kochali pohled na to co bylo pod vodou a dost jsme se tomu divili :D

Část z nás měla jít na paraglaiding, ale protože nepřestalo pršet, tak nešli a byl náhradní program, měli jsme vyrazit na loďky a k chrámu, ale to ve finále také padlo, protože prší a tak jsme dopoledne odpočivali a čekali na oběd. Ve 12 jsme se přesunuli k jezeru, do restaurace, kde jsme byli včera a čekaly nás nudle se zeleninou.

Po obědě jsme měli nakupovací a poflakovací den. Nakoupili jsme nějaké dárkové věci a pohledy. Zašli ochutnat místní KFC a taky objevili super kavárnu. Zbytek odpoledne jsme trávili u bazénku s pivsonem a relaxovali před večeří. Počasí se úplně netvářilo, že by mělo být nějak extra hezky, ale to nikomu nevadilo.

Večer jsme se přesunuli do jiné restaurace než včera, hrála tu živá hudba a i palr jedinců od nás si zabrnkalo a zazpívali folklórní písně z Čech🎸. K večeři byly česnekové placky (česnek měl docela grády). Navíc tu měli drinky na happy hours, tak to zase bylo. Rozhodně je tu nešidí 🍸!

No a pak nevím jak bylo najednou a bylo na čase říct 🛌🙂.