• Day 17

Kathmandu life

September 23, 2018 in Nepal ⋅ ⛅ 27 °C

Ráno vyspáváme až do 9 hodin. Dostali jsme lepší pokoj než minule a tak si užíváme každý svou velkou lóži :D snídaně je formou rautu a vybrat si můžete od sladkého po slané tradiční nepálské. Celý den máme volno na nákupy suvenýrů a odpočinek. Procházíme město, kupujeme koření a nějaké další věcičky do Čech.

Na oběd vyrážíme na tradiční momo. Je moc dobré a 10 kousků stojí v přepočtu jen 20Kč. Pak se jdeme podívat na náměstí, které bylo zasaženo zemětřesením v roce 2015 a část starých chrámů popadala nebo jsou rozlomeny a musí být poddpředny. Poté už frčíme na hotel připravit se na slávu.

V 17 hodin odchazime do společenské místnosti a dostáváme zde certifikáty a šaly a končí naše letní škola. Je to smutné loučeni, zvykly jsme si na sebe a naše denní rituály a bude to fuč. Budou chybět i nepálci Radju, Rupak, Saran, Čabi, kteří se o nás skvěle (s nepálským timemanagementem) starali :)

Zítra část z nás pokračuje směr Chitwan (místní safari). Vstáváme v 6:00, takže dobrou noc :*