Satellite
Show on map
  • Day 5

    Bangkok

    September 10, 2023 in Thailand ⋅ ☁️ 32 °C

    Hüt hend mir serst mol wieder üsi siebe Sache müesse zemme packe und usm Hostel uschecke. De letzti Tag in Bangkok hend mir mit emene Tempel Bsuech agfange. Bangkok het so einigi Tempel und sö chönd mir au am dritte Tag wieder eine bestuune. Nach 320 Stegetritt hend mir de Golden Mount erklunge und sind bide Wat Saket acho. Die Stege hets in sich ka, bi so warme Temperature und hoher Luftfüechtigkeit hend mir nur „bizli“ warm gha. Anschlüssend hend mir mal wölle de öffentlich Verkehr (Bus) probiere. Nach enere 40 Minütige Fahrt sind mir amene riise Markt acho, wo jeweils nur am Wucheend stattfindet. Döt händ mir üs mit Thailändische Wundersalbe, -Öl und -Paste iideckt und sind so für jedes Leide vorbereitet. Hüt Abig hend mir Bangkok Tschüss gseit und sind in en First-Class-Bus iigstiige. De bringt üs während 10 Stunde Fahrt in Norde nach Chiang Mai. Aso i mue sege, die Sitz sind um einiges bequemer wie en Flugzüüg-Sitz plus werdet mir mit verschiedene Snacks verwöhnt :). Guet Nacht!Read more