• Day 159

Tikal

April 10, 2023 in Guatemala ⋅ ⛅ 30 °C

üseri zweiti maya stadt staht bevor. am morgä am 4i gahts los. mir fahred mitem bus vu flores ca. 1.5 stund richtig dschungel. Tikal lieht mitten im dschungel.
    diä maya stadt isch zwar nöd so detailiert we copan in honduras, aber drfür sind ihri tempel um einiges hocher und imposanter. all tempel sind but wordä zum nächer bim gott z si.
    d tempel sind eigentlich nur en grossä betonklotz mit riesige treppä und obä e tempelalag.
    absolut faszinierend wiä as si das alles hend chänä buä.
    gstartet het alles ca. 1'000 v. chr. und bis ca. 900 n. chr.
    dr d schungel het sich au alles zrugg gholt. d Maya's hend dr ganzi dschungel abgrodet zum me platz ha und besseri möglichkeitä ha z regäwasser speicherä. es het kei see oder fluss in tikal.
    jetzt isch nur en chlinä teil vu allne tempel und hüser usgrabe. überall gsehsch überwachsni hügel, wo drunder witeri überrestä wartet. dr dschungel selber zeigt sich au wiedr vu sinerä schönstä sitä. vieli cooli tier hemmer chänä gseh. chlammeraffä triffed mir immer wieder a uf üserer 5 stündigä tour.
    wooow mir sind beeidruckt und fasziniert vu dä maya's.