orange walk town

April 14, 2023 in Belize ⋅ ☀️ 34 °C

Belize isch defintiv e vielsitigs land. ich glaub nöd as mir bis ez imnä anderä land schu so viel kulturä atroffä hend.
    es het amischi, mennonitä, chinesä und inder. irgendwiä wür me das da nöd erwartä.
    aber schu nu speziell wänn de en lebensmittel lade plötzli ling ling agschriebe isch oder krishna.
    und au amischi kenned mir nur usem fernseh (galileo) und hend bis ez au denkt diä gits nur in amerika.
    mennonitä lebed sehr ähnlich we amischi mit röser und kutschä, fast kei technologie und au recht abgschiede. sie stammed vu dütschä ab.
    aber für üs isch d flagge vu belize au sehr beeidruckend sie repräsentiert de zwei wichtigstä iwohner vu da. es zeigt üs dr respekt und toleranz und as eifach jede glich isch und au alli glich behandelt werdä sölled. für üs würgli e tolli flaggä.
    allgemein isch belize e schüs land, aber leider eher au überloffä vu amerikanische touristä vorallem uf de inslä vor belize.
    mir tauched ez numal id d welt vu de maya's i. d areis isch sehr schön 1.5 stund mitem boot ufemä fluss, womer diversi vögel beobachtä chend. tolli mischig vu natur und kultur. in belize issemr de au definitiv de besti riis vo üsere ganze reis. si choched de riis mit kokosöl und mished de fertig riis no mit kokospaste. mümmr dihei au mal probiere.