Satellite
Show on map
  • Day 253

    Adios Weltreis 1.0

    July 13, 2023 in Switzerland ⋅ ☁️ 17 °C

    Dankä für de super schöni Empfang! 💙
    mir sind ez schu wieder e wuchä da, aber simmer würgli da. Nei, nöd würgli. es isch alles nuch sureal und mängisch fraged mir üs au simmer würgli 9 münet weg gsi🤔 alles isch schu i witerferni und doch nu present.
    es isch eifach e hammer ziit gsi und mir vermisseds wahnsinnig. also mir würed gad wieder gu.
    mir mached ez zerst nu chli work and travel 😂 i dr schwiiz und überbrücked mit chlinerä reisä, bis mir de wieder e grossi in agriff nänd weltreis 2.0😁
    es isch definitiv nöd so as üserä durst nach reisä gstillt isch. nei es het eher nüi dimensionä und usmass agnu. z füür isch nöd glöscht, sondern mir hend ez es inferno💥💥
    mir hend so viel idee amerika, gröndland, alaska, kanada, afrika und länder womer numal mönd und und und😍 d welt het eifach so viel z bütä.
    Dankä welt für alles! see you soon🌏🌎🌍
    dankä allnä fürs fliessig folgä und like😘
    Read more