衛星
  • 日32

Able Tasman Trail

4月7日, ニュージーランド ⋅ ☀️ 12 °C

יום מקסים עם שמש ומזג אויר סתוי בצד היותר חם הוא התחלה מעולה להנות מהפארק הלאומי אבל טאזמן.
    פארק יפהפה עם חופים וחול לבן או צהוב רך ונעים.
    יצאנו במונית מים לתחילת המסלול המאתגר של היום. המונית לקחה אותנו לdetour לראות קצת כלבי ים מתוקים ואת אבן התפוח המפוצל שמסתבר שהוא האתר השני הכי מצולם בניו זילנד, גם נהג הסירה שהוא קיוי עם מלא בדיחות מצחיקות יותר או פחות, לא באמת ידע להסביר למה.
    אבל המונית היתה כיפית, קצת רוח בשיער ושיט על המים.
    הגענו לחוף מהמם שהיה נקודת ההתחלה, ירדנו והתחלנו במסלול של 12 קילומטרים. הנוף פשוט שובה לב ומדי כמה קילומטרים אפשר לרדת לחוף לעצירה.
    השלמנו את המסע חזרה לאחר כחמש וחצי שעות שכללו עצירה ארוכה בחוף עם פיקניק.
    הגענו בחזרה לחדר עייפים רעבים ומרוצים.
    לאחר ארוחת הערב היו קצת לימודים, תכננו את מחר וסגרנו את היום.
    היום גם הזיזו את השעון כאן לשעון חורף, כך שיש שעה פחות הבדל לעומת הבית. בגלל שהזיזו שעה הספקנו לתפוס מונית בתשע שזה היה שעה וחצי מוקדם יותר מהתכנון המקורי.
    הערה: משפחה ניו זילנדית ממוצעת כנראה כוללת שני ילדים, כי כל הכרטיסים המשפחתיים כוללים כניסה של שני הורים פלוס שני ילדים ותוספת על כל ילד נוסף...