• Day 33

Wharariki Beach

April 8 in New Zealand ⋅ ☀️ 14 °C

היום קמנו בידיעה שיש לפנינו ארבע שעות נסיעה. שעתיים לצפון הפארק ושעתיים חזרה, כאשר מתוכננות מספר עצירות בדרך.
    נסיעות ארוכות זה פחות הקטע שלנו אך מכיוון שהמסלולים של צפון הפארק שונים בחרנו בכל זאת לעשות את הנסיעה.
    הורדנו פרקים של שיר אחד והיסטוריה לילדים ויצאנו לדרך.
    כשמוקי כתב את השיר 'הדרך ארוכה ומפותלת' הוא התכוון לדרך הזו. בנסיעה הלוך, אחרי שעה עצרנו במבוך האבנים, Labyrinth Rocks Park, שם אבנים הזכירו כל מני דברים, היה חביב אבל הצריך דמיון מפותח. המשכנו לעצירה הבאה שהיתה באגם המים המתוקים הכי צלול בחצי הכדור הדרומי, Waikoropupu Springs. הצבעים היו מקסימים המים באמת צלולים אך ההי לייט היה מופע טבע של עוף מים שהחליט לדוג את ארוחת הצהריים שלו מול עיננו. הוא צלל למים השקופים שלה סרטנים או חיות מים אחרות עם קונכיה ואכל להנאתו. בכל צלילה חזר עם שלל, פיצח אותו ובלע בסיס אחד. מחזה מרתק.
    המשכנו משם למסלול העיקרי של היום ב- Wharariki Beach שכלל הליכה בשדות עם כבשים ונוף של גבעות ירוקות מצד אחד וכשעוברים לצד השני יש חוף ים ענק פתוח.
    התזמון של הטיול נעשה במיוחד לשעת השפל. השפל פה חושף מטרים רבים של חוף ומאפשר גישה לכל מני מערות, סלעים ענקיים וקשתות שביתר הזמן נמצאים בים. חוייה שקשה לתאר במילים, התמונות לא עושות צדק עם המראה, הריחות והתחושה של המקום. לגמרי שווה שעתיים נסיעה כולל התלונות של הילדים שהיו רבות.