Satellit
Visa på kartan
  • Dag 43

Tongariro Alpine Crossing

18 april, Nya Zeeland ⋅ ☀️ 11 °C

יצאנו לאחד מטיולי היום (שניתן להשלים ביום אחד של הליכה) היפים בעולם Tongariro Alpine Pass
    זו הליכה של 20 ק"מ וכוללת טיפוס של 800 מטרים על הר געש פעיל.
    לטיול יצאנו בלי הילדים שנשארו בבית עם המסכים וצפו במשחק של מנצ'סטר סיטי. השארנו להם אוכל לבוקר וצהריים.

הטיול מצריך הקפצה מנקודת הסיום לנקודת ההתחלה. בדקנו את מזג האוויר, הכנו תיקים להליכה ותיאמנו הסעה כזו לבוקר.
    בשעה ארבע וחצי אחר הצהריים הודיעו לנו שמבטלים את ההסעה כי צפוי להיות קר מדי בפסגה (כארבע מעלות מתחת לאפס) ולא נראה שיהיה יום אחר השבוע עם מזג אויר טוב יותר.
    אבל גם אמרו לנו שלא כל החברות מבטלות את ההסעות. אז כמובן שניסינו למצוא חברה אחרת ולמזלנו מצאנו שני מקומות על ההסעה של חברה אחרת.
    קמנו בשש להגיע להסעה בזמן, ולטיול יצאנו מנקודת ההתחלה בשמונה.
    השמיים היו כחולים, הקור לא היה נורא וההר נראה במלוא הדרו.
    הרבה מטיילים הלכו במסלול לידנו אבל לא הפריעו לנוף היפהפה.
    ראינו מכתשים געשיים בשלל צבעי השלכת ואגמים געשיים בצבע ברקת וכל גווני הכחול והירוק. תמונה שווה אלף מילים, אז צילמנו המון 📸
    בדרך לפסגה היה קר, מאוד, עם רוח חזקה, אבל היינו מוכנים. מצויידים בביגוד חם ומקלות הליכה צלחנו את האתגר בגבורה.
    אחרי נקודת האמצע במסלול, והשיא של האגמים, נשארו רק 10 ק"מ לחזרה לרכב. לעיתים המסלול הרגיש שהוא לא ייגמר אבל סיימנו לצעוד תוך שש שעות וחזרנו לרכב מרוצים ועייפים.
    ההייפ מוצדק. הנוף מהמם.

אחרי שחזרנו הלכנו עם הילדים לבריכה המקומית לטבול ולשחק.