Satellit
Visa på kartan
  • Dag 66

אטרקציות בקנאזאווה

11 maj, Japan ⋅ ☀️ 27 °C

היום טיילנו באטרקציות המרכזיות בקנאזאווה. היה יום חם והלכנו עם מכנס קצר לראשונה בטיול.
    התחלנו במקדש עם גינת זן חביבה, משם המשכנו למצודת העיר והגנים הסובבים אותה. בכניסה למצודה, בתחנת מודיעין, פנה אלינו זוג מבוגר שעובד שם ופתחו בשיחה עם הילדים על יפן. האישה נתנה לנו עגורי אוריגמי שהיא הכינה, ודף אוריגמי עם הוראות להכנת פיקאצ'ו. הגבר פטפט עם אריאל ואייל ושר לנו שיר ילדים יפני בקול ערב שמעלה בו נוסטלגיה, בשם Hometown. נפרדנו בידידות.
    חקרנו בניין ששימש להגנה ואיחסון, אבל לא נכנסנו למצודה עצמה.
    משם הלכנו לגני Kenroku-en שנחשבים לאחד משלושת הגנים היפניים היפים במדינה.
    הגנים אכן יפים, עם נחלים, בריכות, עצי אורן מעוצבים עם ענפים נתמכים, עצי שזיף ודובדבן ועוד. בגנים יפניים אין הרבה פרחים, והפרחים שפורחים הם רק פרחים של האיזור, לפי עונה.
    ביציאה טעמנו גלידה עטופה בעלה זהב. העיר ידועה בעבודות הזהב שלה ומנות רבות מעוטרות בזהב, כמו גם כלי אוכל, מסיכות פנים ובובות קוואיי.
    לצהריים אכלנו ראמן במסעדה מומלצת. המקום קטן, עם שבעה כסאות בסך הכל, אבל היה לנו מזל ולא חיכינו הרבה שיתפנה.
    עוד קצת הלוך-חזור ברחובות ליד וחזרנו לחדר.