Satellite
Show on map
  • Day 3

    Noodweer!

    July 14, 2021 in Belgium ⋅ 🌧 13 °C

    En toen was het nog steeds noodweer. Dus uit verveling schrijf ik hier maar even een stukje. Het internet is heeeeel slecht (mede door het weer) waardoor ik geen foto kan plaatsen, maar een stukje tekst moet lukken!

    Een halve minuut naar het toiletgebouw lopen en ik ben helemaal doorweekt. De regen houdt niet op en ze voorspellen nog slechter weer voor vandaag. Ze hebben het zelf over meer regenval dan normaal in een kwart jaar 😱😱 Dus verplicht nog een nachtje in dit hutje logeren! Gelukkig heb ik ondertussen uitgevonden hoe het mini kacheltje werkt en zit ik lekker droog. Het riviertje voor m'n deur stroomt al 10x sneller dan gisteren en staat een stuk hoger. Oh! En de meeste kampeerders zijn vertrokken met de auto want het veld is één grote plas met water. Maar nu genoeg over de nattigheid.

    Gisteravond heb ik gegeten in het restaurantje hier op de camping! Een hele aardige meneer bracht telkens het eten en maakte even een praatje. Na de maaltijd had ik toch rode wangen! Je zou denken dat ik de hele wijnvoorraad had leeggedronken, maar ik was heeeerlijk opgewarmd na het eten. En toen? Tja even gebeld met het thuisfront maar daarna zonder internet is het toch een beetje improviseren. Een paar weken terug had ik het AD gedownload om te lezen, dus daar kon ik nog bij! Dus de puzzelpagina opgezocht en alle puzzels gemaakt. Wisten jullie dat het AD een puzzelpagina heeft maar even verderop de Amersfoortse courant ook? Dubbel puzzelpret! Goed, toen ben ik toch gaan slapen.

    En nu? Nu moet ik zo door de stromende regen naar de receptie er een nachtje bij boeken. Vandaag maar eens lekker lezen en ik heb een schriftje om wat te schrijven. Even een verplichte pauze voor ik weer thuiskom, misschien heeft het wel zo moeten zijn.
    Read more