Joined June 2020

Slaaplekker!

2 hours ago in Spain ⋅ ☁️ 20 °C

M'n aller aller aller laatste nachtje in de tent... Het hotel heb ik net geboekt en morgen zal ik al even in Santiago rondlopen op dit tijdstip. Hoewel ik mega mega veel zin heb in die lekkere douche voor mij alleen, en het opgemaakte bed natuurlijk, was de tent wel m'n huisje voor de afgelopen 5,5e week. Dus ik weet niet of het kan, maar vannacht ga ik heeeel bewust slapen ;p En dan morgen keihard genieten van de laatste 45km. Santiago de Compostella here I come!Read more

Lunch!

Today in Spain ⋅ ⛅ 23 °C

Tot 15u is er op de camping een 'bekende' zangeres aan het optreden. De muziek staat echt keihard, maar echt hard. En zonder grappen, mijn concerten op de fiets zijn echt een stuk minder vals dan dit optreden van haar. Dussss goed excuus om de camping te ontvluchten en ergens wat te lunchen! Ik raak helemaal gewend aan dat Spaanse ritme van laat eten ;pRead more

Laatste keer tent opzetten!

Today in Spain ⋅ ☁️ 23 °C

Voor de allerlaatste keer de tent opgezet... Oohhh zo'n gek idee dat ik morgen rond dit tijdstip de laatste kilometers af aan het leggen ben!

Mijn net-wakker-koppie haha

Today in Spain ⋅ ☀️ 10 °C

Maar de schelp staat erop. Soort van! De één na laatste dag jongens ooohh! En eigenlijk de laatste normale dag, want morgenavond zal ik niet meer opzoek moeten naar een camping, en hoef ik geen tent meer op te zetten. Dus ik ga vandaag knetterhard genieten ;)Read more

Albergue

Yesterday in Spain ⋅ ☀️ 24 °C

Ik heb weer een plekje in de tuin van een Albergue gevonden! En wat een aardige eigenaar. Hij vertelde dat zijn opa en oma vroeger altijd pelgrims in huis namen en dat hij daarom een Albergue is gestart. Hij vertelde prachtige verhalen over pelgrims waar hij vroeger als kind mee heeft gespeeld, maar ook over hoe stil het dit jaar op de route is.
    Ik ga lekker douchen en even wat wassen! Nog maar twee nachtjes in m'n tent 😱

Cola?

Yesterday in Spain ⋅ ☀️ 21 °C

Ohh help... Kom ik halfdood aan op een terrasje en bestel ik een cola, krijg ik dit😂 Nou m'n eerste bakje koffie op een Spaanse berg. En het stinkt ieeeewww hoe krijg ik dit weg🙈
    Nog 15km!

Tijd om wat te eten!

Yesterday in Spain ⋅ ☀️ 19 °C

Op de helft voor vandaag! En ik sta onderaan de laatste lange klim. Het is maar 12km, dus dat valt hartstikke mee toch😬🙈 Als het goed is, is het hierna alleen nog op en neer ipv al die oneindig lange klimmen die ik de afgelopen dagen heb gezien. Maar eerst dus nog even moed verzamelen en wat eten en drinken ;)Read more

Goodmorning!

Yesterday in Spain ⋅ ☀️ 12 °C

Kijk eens wat een fashionable ontbijtplek ik heb! Enn het opruimen van de tent in de stromende regen was toch net zo chique. Oja en dan mag ik zometeen nog m'n doorweekte schoenen aan gaan trekken. Deze ochtend is geweldig! Haha!

Maar toch zal ik ervan moeten genieten, want het is nog maar 3 dagen fietsen naar Santiago :o. Dus ik stop snel met mopperen, want voor ik het weet ben ik weer thuis!

Oja kapitein één oog is redelijk verleden tijd! Dus ik kan vandaag weer met twee ogen vogeltjes kijken ;p

Lunch + schoonheidsslaapje!

August 12 in Spain ⋅ 🌧 17 °C

Ik was zooooo koud toen ik aankwam. Maar redelijk snel een restaurantje gevonden om wat te eten. En pffff daarna belandde ik in een 'food coma' want heb zeker 2,5u geslapen🙈 Oke tuurlijk lag het bed gister bijzonder lekker, maar een beetje rozig in je eigen tentje liggen terwijl je de regen op het doek hoort.... Hmmm eigenlijk wint niets het daarvan ;p

(ojaa ik neem dus telkens het dagmenu (menu del dia) maar verbaas mij steeds over hoeveel dit kost. Ik moest hier 10 euro afrekenen, en dat was inclusief 2 drankjes :o)

Never miss updates of Femke Broersma with our app: