Femke's fietsavontuur

Currently traveling
8 juli is de grote dag! Dan vertrek ik op de fiets in m'n eentje richting Santiago de Compostella. Op deze manier kunnen jullie mij volgen. Enjoy!
Currently traveling

Santiago de Compostella

2 hours ago in Spain ⋅ ⛅ 21 °C

Terras!

3 hours ago in Spain ⋅ ⛅ 20 °C

Oefff het is gelukkig opgehouden met regenen. Nog even snel een terrasje pakken en een stempel scoren en dan ben ik er nu echt bijnaaaaa

Update: ze hebben geen stempel😂 Hoe dan!? Op 5km van Santiago tsssssRead more

Schuilen!

5 hours ago in Spain ⋅ ⛅ 18 °C

Het begint nu ook te donderen. Nog 15km, maar ik blijf ff onder het afdakje zitten. Water stroomt op het asfalt naar beneden :o

Te vroeg gejuicht

5 hours ago in Spain ⋅ ⛅ 18 °C

Okee dat van dat het weer droog is had ik dus niet moeten zeggen

Smileee

Today in Spain ⋅ ⛅ 17 °C

Lachen! Want het regenjack kan weer de fietstas in. En ondanks dat het cirkeltje nu rond is qua weer, hadden die buien best vergeten mogen worden ;)

Nog een ruime 20km keihard genieten!

Goedemorgen!

Today in Spain ⋅ ☀️ 12 °C

Ohh help ik word nu al emotioneel jongens😂 Ik zat even te kijken naar de stempels die ik heb verzameld. Oké adem in, adem uit... Ik word pas weer emotioneel als ik er ben. Anders schieten die 45km voor geen meter op natuurlijk ;pRead more

Slaaplekker!

Yesterday in Spain ⋅ ☁️ 20 °C

M'n aller aller aller laatste nachtje in de tent... Het hotel heb ik net geboekt en morgen zal ik al even in Santiago rondlopen op dit tijdstip. Hoewel ik mega mega veel zin heb in die lekkere douche voor mij alleen, en het opgemaakte bed natuurlijk, was de tent wel m'n huisje voor de afgelopen 5,5e week. Dus ik weet niet of het kan, maar vannacht ga ik heeeel bewust slapen ;p En dan morgen keihard genieten van de laatste 45km. Santiago de Compostella here I come!Read more

Lunch!

Yesterday in Spain ⋅ ⛅ 23 °C

Tot 15u is er op de camping een 'bekende' zangeres aan het optreden. De muziek staat echt keihard, maar echt hard. En zonder grappen, mijn concerten op de fiets zijn echt een stuk minder vals dan dit optreden van haar. Dussss goed excuus om de camping te ontvluchten en ergens wat te lunchen! Ik raak helemaal gewend aan dat Spaanse ritme van laat eten ;pRead more

Laatste keer tent opzetten!

Yesterday in Spain ⋅ ☁️ 23 °C

Voor de allerlaatste keer de tent opgezet... Oohhh zo'n gek idee dat ik morgen rond dit tijdstip de laatste kilometers af aan het leggen ben!