8 juli is de grote dag! Dan vertrek ik op de fiets in m'n eentje richting Santiago de Compostella. Op deze manier kunnen jullie mij volgen. Enjoy!

Nijkerk!

August 17, 2020 in the Netherlands ⋅ 🌙 17 °C

En dan ben je plots weer in Nijkerk! De vlucht ging goed en ik ben toch ook wel blij weer thuis te zijn :)
    M'n laatste berichtje hier... Het was echt heel bijzonder om zó ver weg te zijn, en tegelijkertijd zo dichtbij door alle lieve berichten van jullie. Het was een prachtig avontuur, maar het was zeker niet altijd makkelijk. En dan waren al die lieve berichten van jullie echt een hart onder de riem. Ik zal jullie denk ik nog heeeel lang lastigvallen met mijn stoere verhalen, dus ik spreek jullie snel! Dikke knuffel en dan ga ik nu eindelijk m'n eigen bedje in :))Read more

Erik Ovinge

Slaap lekker in je eigen bed.

Corinne Ovinge-Best

Fijn te horen dat je weer veilig thuis bent. Lekker slapen in je eigen bed en droom maar van dit grote avontuur, die jij toch maar even hebt volbracht!! We hopen je gauw op te zoeken en nóg meer mooie verhalen te horen van je.....lieve Femke: je bent een kanjer!😘

Ariëtte Van den Bos

Met het afzien en met de overwinning van het behalen van je doel zal jij vast en zeker lekker slapen in je eigen bedje. Dikke knuffel 😘😘

Ready? Fly!

August 17, 2020 in Spain ⋅ 🌧 16 °C

Nog precies 1,5u en dan vlieg ik in 2,5u terug naar waar ik 5,5e week geleden begon! Het is bijzonder rustig op de Airport, maar dat vind ik eigenlijk wel relaxt. Nog heeeel even, en dan slaap ik weer in m'n eigen bedje🤗Read more

Corry janmaat

Super hoor👍. Thuis haven😘 Goede reis Femke❤

🤗

Ingepakt!

August 17, 2020 in Spain ⋅ 🌧 18 °C

Alles is erin gepropt! Behalve de gasdingetjes natuurlijk🙈

Henny Tweel

Geniet nog even van alles en voor straks een goede reis.😍

Corry janmaat

Een hele goede reis Femke😘

Erik Ovinge

Een hele goede terug reis gewenst.

Morning!

August 17, 2020 in Spain ⋅ 🌧 17 °C

Heeel misschien zat er bij het Menu del Casa gister een fles rode wijn, en heeel misschien vond ik het zonde om die te laten staan, dus heeel misschien heb ik een beetje een taaie ochtend... Maar, zie dit ontbijtje!! Geen idee waarom ik die ham heb gekocht, maar meneer zei dat het heel lekker was en ik ben de slechtste/beste consument ever.
    Oja, ik heb ook een koffer gefixt voor al m'n fietstassen en inhoud! Dat was nog best een gedoe want ik zou helemaal naar de andere kant van de stad moeten volgens een mevrouw. Gelukkig vond ik een klein kofferwinkeltje! Vanmiddag rond 15u de bus naar de Airport en Santiago de Compostella definitief uitzwaaien. Maar dus eerst dit koninginnenontbijtje opeten👌🏼

Corinne Ovinge-Best

Geniet er nog maar even van, vandaag! En een veilige terugreis toegewenst!! 😘

Anne Broersma

Eet smakelijk!! Voor mij ben je de koningin van de.pelgrims..😁😁👍👍

Gerrit v.d.Bos

Neem alles maar goed in je op,als dat kan na een flesje wijn.je zal er niet zo gauw meer komen.een goede reis ❤

Ariëtte Van den Bos

Heeel misschien ben jij wel knettergek. 🤪😝 Maar daarom houden we ook zoveel van je. 🥰🥰 Geniet van de laatste uurtjes en kom veilig weer thuis..😘😘

De pelgrimsmis!

August 16, 2020 in Spain ⋅ 🌧 18 °C

Wauw, dat was bijzonder! Vanwege covid-19 mochten er maar 100 man naar binnen, en ik was nét op tijd met nummer 93. Ondanks dat het volledig in het Spaans was, was het erg mooi en bijzonder om bij te wonen. Oja, ik heb ook iets ontdekt! Een mondkapje tijdens zo'n mis is best handig, want je kunt heeeel makkelijk stiekem gapen ;p

Ondertussen heb ik een tentje gevonden om mijn laatste avond in Santiago te vieren. Proost!

Proost!! 👍Kanjer.♥️

Henny Tweel

Proost🍷op je avontuur.

Corinne Ovinge-Best

Mooi, meis! Maak er een mooie avond van...😉

M'n grote vriend!

August 16, 2020 in Spain ⋅ ⛅ 20 °C

Dag dag fiets! Wat heb je mij ver gebracht. En niet één keer een lekke band, of andere pech. Eigenlijk wel een beetje medelijden voor al het gemopper en gezeur dat je van mij hebt moeten aanhoren de afgelopen weken. Maar om dat goed te maken heb je wel de prachtigste landschappen mogen aanschouwen. Met als toppunt natuurlijk de kathedraal, hier in Santiago. De grote reis terug zul je alleen moeten maken. Maar binnen twee weken zie ik je weer in Nijkerk! Tot snel ;pRead more

Ariëtte Van den Bos

Geweldig dit .😅🚴‍♀️ fiets was ook blij met jou hoor en mocht zelfs elke dag op de foto.

Anne Broersma

En nog liefde voor het materiaal ook, fantastisch!!!😁😁👍👍

Officieel een pelgrim!

August 16, 2020 in Spain ⋅ ⛅ 19 °C
    Erwin van der Male

Geweldig Femke! Alleen maar heel veel respect voor jou! 💪🏻👍🏻

Petje af, pelgrim!!😉🥰😘

Het is officieel!!! Waanzinnig!!!💪👍😁♥️🎆🎇🧨🍡🎈

Help!

August 16, 2020 in Spain ⋅ ☁️ 16 °C

Ohnee ohnee.... Na 5,5e week vroeg te zijn opgestaan, stond de wekker voor vanochtend pas om 9u. Maar ojee! Ben ik het uitslapen verleerd? Ik zat om precies 7u rechtop in m'n bed haha. Nouja, dan maar vast een ochtendwandeling gemaakt door de stad en mezelf getrakteerd!Read more

Lekker, meis!

Anne Broersma

Ik dacht even dat er koffie bijstond. 😜

Ariëtte Van den Bos

Goede morgen. Vroeg opstaan dan heb je een lekkere lange dag . Wel zonde van dat lekkere luxe bed natuurlijk.🤭 En je bent alvast op tijd voor de pelgrimsmis. 😇🏰. Vandaag verder genieten en lekker nagloeien van je prestatie. 😘😘

Slaaplekker!

August 15, 2020 in Spain ⋅ 🌙 15 °C

En daar zit ik dan. In een klein restaurantje middenin Santiago de Compostella. Terwijl ik aan m'n wijntje zit voel ik mij enorm trots, gelukkig, dankbaar en nog veel meer. Zes weken leek een eeuwigheid toen ik begon, maar eigenlijk is de tijd heel snel gegaan. Zoveel zelfkennis opgedaan, zoveel vertrouwen gekregen, zoveel downs maar 1000 maal zoveel ups. Ik ga nog twee dagen genieten van deze prachtige stad, maar tot hier was het al een fantastische reis. En hoe geweldig dat jullie allemaal mee hebben geleefd. Bedankt van een iets wat aangeschoten en dus sentimentele Femke, vanuit Santiago😘

Haha ja deze gekke foto van vanochtend vond ik wel grappig voor erbij haha! En nu ga ik proberen m'n hotel terug te vinden en dan ga ik suuuuuper lekker slapen. Morgen neem ik jullie mee op avontuur in Santiago! Slaaplekker en tot snel (nu dus écht heel snel wat heb vanmiddag m'n vlucht geboekt voor maandagavond)!

Heeeeeerlijk slapen vannacht!!!😘

Ariëtte Van den Bos

Wat zal jij lekker slapen in je luxe bedje . 🤭😴😴😴😴❤😘😘

Mink Broersma

💪🏼💪🏼❤️

8/15/20Reply

You did it!!! Zo vet! Gefeliciteerd met deze prestatie en geniet van je eindbestemming. Cheers!! [Amber]