• Day 5

Vrijdag 7 oktober

October 7, 2022 in the Netherlands ⋅ 🌬 15 °C

Donderdagavond kwamen we er achter dat de spiegel in de badkamer van de muur afgevallen was, direct gebeld en gemeld en de eerste rommel hebben we opgeruimd.
    Vrijdagmorgen is er een nieuwe gemonteerd en alles ziet er weer top uit.
    We fietsen naar t dorp en ja hoor, we zien de schoolkinderen weer die jaar zitten om op de boot te gaan.
    Leuk dat ze ons steeds weer herkennen, het gaat vaak over Fc Twente en Grolsch en dat terwijl er een vrachtwagen met Heineken er op voor hun neus staat.
    We lopen de Dorpstraat door een bezoeken enkele winkeltjes, dan kopje koffie drinken bij de bakker.
    Dan beginnen we aan een klein rondje Vlieland, zo'n 14km volgens boekje.
    Opnieuw zwaar trappen tegen de wind in, terug gaat het bijna vanzelf.

Ontdek Vlieland op de fiets, aan de hand van deze 14 kilometer lange fietsroute.
    In dit boekje staat een korte fietsroute over Vlieland met routebeschrijving van 14 km met leuke achtergrond informatie over het eiland.