ds Abentüür ändet abentürlech

November 20, 2022 in Switzerland ⋅ ⛅ 8 °C

Üsi Heireis het wi im letsche Biitrag erwähnt, mitem Transfer a Flughafe gstartet. Dert isch z Chaos scho z erste Mal losgange will lut üsem Fahrer dr chinesisch Präsident ir Stadt isch u dä mit sim Konvoi mega lang e Strass het blockiert. (Mir si schono chli beidruckt gsih ds dä älwä di ganzi Polizei vo Phnom Penh i Gebruch gno het).
    Usserdem isch no Fyrabevercher gsih u drum het dä Transfer 1.5h statt 30min duret.
    Am Flughafe hets zum ichecke e riisegi Schlange gha, wosech 10Minute lang ke Meter het bewegt, also heimer churzerhand no z Online-Check-In übers Handy gmacht u hei numeno müesse ga zGepäck abgä.
    Ner simer genau pünktlech am Gate acho, aber dert het scho z nächste Hindernis uf üs gwartet; Üse Flug vo Phnom Penh nach Bangkok het 2h Verspätig ka. Da mir ufe Aschlussflug id Schwiiz si agwise gsih, willmer am Mäntig aller wieder müesse ga schaffe, si mer liecht i Stress cho, womer hei realisiert dsmer z Bangkok numeno 30min zum umstige hei.
    Also simer um üses Läbe dür dä Flughafe grennt (hei o nomal dürd Sicherheitskontrolle müesse) u heis aller zäme ufe Flug nach Zürich gschafft.
    Scho dert heimer dänkt, ds üses Gepäck älwä nid glich fest pressiert het.
    Womer hüt Morge z Zürich si acho hetsech dä Verdacht natürlech bewahrheitet, (ou wemer natürlech zersch no mitem letschte bizeli Hoffnig si am Gepäckband gstande), aller üsi grosse Ufgabe-Gepäckstück si z Bangkok blibe. Also simer aller no ga ds "Delayed-Luggage-Formular" usfülle, u iz düemer halt hüt nid wäsche & usrume. Mir si aber aller rächt entspannt, will niemer öppis läbeswichtigs im Koffer het & mir ja wüsse wo ds ds Gepäck isch unds de i paar Tag zu üs heiglieferet wird.

Mir si iz aller zäme ufm Heimwäg & löh di vile schööne, emotionale, idrückleche, gmüetleche, tolle und weniger tolle Momente vo de letschte 3.5 Wuche i üsne Chöpf la Revue passiere.

Mercii heit ier üsi Reis mitverfolgt, mir hoffe es het euch ou gfalle & dir düet üsi nächste Reise ou wieder mitverfolge.

leahaey & saum arkoun (tschüss und danke!)

Maylea & Fäbs