Grüens Gelee u Riiswii

November 5, 2023 in Vietnam ⋅ ☀️ 31 °C

Gester hanimi scho churz gfragt wasi hie eigentlich mache und wiso dasi nid eifach wine "normale Mönsch" i irgend welchi touristische Regione ga ga Badeferie mache und hüt hani usegfunde wiso...
    I bi am Morge früeh ufe Bus für Richtig Ben Tre, vo dert us hetmi e Vespafahrer zur Färi bracht für uf eini vo viune chline Insle im Mekongdelta. Mi Host vom AirBnB vo letst Nacht hetmir aues organisiert. Z Homestay woni izz übernachte, d Busfahrt, är het am Fahrer gseit wonermi söu usela und dasermir när es Vespataxi söu organisiere, däm heisi gseit wonermi söu häre bringe und i ha eifach nume chönne merci säge u bi i däm chline Paradies glandet. Ca. am 13:00 bini hie acho. Am Nami hani no es Velotüürli über die zwöi wunderschöne unberüerte Insle gmacht. Abgsee vo mir umene französische Päärli hez gloub keni Touriste u d Strässli gsee us aus würdsch dürne Luxusresort fahre wo äxtra die schönste Pflanze si pflanzt worde am Strasserand. Näbe viu Urwaud bini no a Fischfarme verbi gfahre und ha ganz viu überfründlichi Lüt troffe. Nachem Velotürli bini id Hängematte gläge u ha gläse..
    A dere Steu möchti öich gärn e Buechtip mitgä: "Als ich unsichtbar war" vom Martin Pistorius. Är isch 11 Jahr für hirntot ghaute worde wöuer si Körper nid het chönne kontroliere. Was aber niemer het gwüsst, isch daser Geistig zu 100% da isch gsi und aues wo um ihn ume isch passiert het mitübercho. Die wahri Gschicht beidrucktmi sehr!
    Am Abe hani när mit däm Päärli es traditionells vietnamesisches znacht gesse u si nogad vo Iheimische zu Dessert u Riswii iglade worde. Mir hei e sehr lustige Abe gha und i ha dä gmüetlich Tag sehr gnosse.