Bärge & Höline

November 21, 2023 in Vietnam ⋅ ⛅ 27 °C

Da mir gester Abe z Franzosegrüppli vo Da Lat wider hei troffe heimir üs hüt verabredet zeme Roller z miete und zude My Son Temple z fahre. Das si Tämple wo usder Zit vom Rich vode Cham si erhaute blibe. 1999 sisi zum Weltkulturerbe erklärt worde. Si si übernes witlöifigs Gländ verteilt u d Wäge si zum Glück grossteils under schattespändende Böim es isch nämmlich nomau zimmlich heiss worde. Aber mir hei aui d Sunnestrahle gnosse und der Fahrtwind vom Roller het o immerwider für chli erliechterig gsorgt. Nach My Son simir witer zude Marble Mountains. Das ganze isch zimmlich touristisch aber mir hei mit chline Chlätterilage zwöi Plätzli gfunde womir elei si gsi u d Ussicht isch widermau atemberoubend gsi! Ou die zwöiti Höli womir ine Klätteret si isch seehr schön gsi. Nachde Bärge simir schnäu az Meer u när zrügg izz Hostel ga dusche. Am Abe heimir üs wider dür Streetfood und Souveniers kämpft u der Niels ischmir nomau übere Wäg glüffe. Mir si am Schluss feiechli e Gruppe gsi u heinis nomau e Bar gsuecht.Read more