Chefchouen!!

July 1, 2023 in Morocco ⋅ ☀️ 32 °C

Hoi hoi,
    Inmiddels zijn wel al terug van onze trip maar de penguin liep een beetje achter dus bij deze. Na Fes begonnen we aan one tocht naar Chefchaouen. Dit is een busrit van ongeveer 3,5 uur met twee tussenstops. Het is allemaal goed geregeld met een lekker koele airco bus. Met een taxi ritje van 3€ gingen we naar ons hotel. Het is een mooi hotel met excentrieke versieringen, onze favoriet is de wc rol houder. Super praktisch en ook super kek. Na het droppen van de spullen maakte we aanstalten om naar de Spa te gaan. We hadden namelijk een Hammam en een massage gepland. De Spa was moeilijk te vinden maar eenmaal binnen was het een oase van rust. De Hammam was een ervaring met veel crempjes, smeersels en ook heel veel zweet. We hadden het super warm door de warme stenen. Na de Hammam hebben we genoten van een heerlijke massage waar we even van bij moesten komen. We waren allebei heel slaperig daarna en hebben onszelf getrakteerd op een relatief luxe etentje voor ons doen. Daarna zijn we omgevallen en gaan slapen. De volgende dag gingen we Chefchaouen beter verkennen en aanstalten maken om naar Tanger te gaan voor de terugweg! Doei doeiiiRead more