衛星
マップで表示する
  • 日12

Rusland

2019年6月17日, ロシア ⋅ ☁️ 17 °C

Laatste 400 km naar St Petersburg onderweg even boodschappen gedaan om vanavond na de stad te hebben bezocht naar een camping aan het meer te gaan met Tom en Paul lekker buiten te koken het is prachtig weer .
    Helaas waren er 4 campings maar dat bleek een dezelfde te zij onder verschillende namen en lokaties??? die ons niet wilde hebben het leek een soort slagharen .
    Na nog weer 50 km kwamen we bij een hotel via zeer slechte wegen door het boerenland we zaten er allemaal doorheen hadden honger en vonden de Russen niet zo aardig meer .
    In eerste instantie vonden we het hotel niets en wilde door over de grens gaan maar eerst een hapje eten het vlees wat we onderweg gekocht hadden gebakken voor het hotel met stokbrood en saté saus.
    Het was inmiddels te laat om nog naar de grens te gaan of terug maar St Petersburg hilariteit 🤣 eerst er maling aan hebben en staan bakken voor het hotel want we gaan toch weer weg, toen toch maar naar binnen en twee kamers geboekt.
    Dat pakte zo goed uit de vrouw was uiterst vriendelijk de kamers fantastisch en het bier en de wijn verrukkelijk koud gelukkig gaan we met deze goede herrindering morgen Rusland uit.
    En de auto stond ook nog bewaakt Ch er is wilde de oude man een fooi heb e n maar hij wilde er niets van weten later kwam hij met heerlijke verse honing dat wild er hij wel verkopen wat een fantastisch !!!
    もっと詳しく