New Castle😱😱😱 iPad?

October 11, 2021 in South Africa ⋅ 🌙 16 °C

🇵🇱
    Właściwie chcieliśmy pojechać do Suazi! ALE spontanicznie potrzebowaliśmy testu PCR. Kilka sekund temu opuściliśmy Kruger Park i jesteśmy w szczerym polu Afryki. Skąd pochodzi test PCR ??? Zmiana planu!
    1. Zakwaterowanie w Swazi anulowane.
    2. Zakwaterowanie w New Castle. Jedna noc w New Castel. Dotarliśmy po ciemku mimo, że wszyscy mówili: „Bądź w swoim mieszkaniu przed zmierzchem!” Ale WTEDY szok: gdzie jest iPad? 😱😱😱 Cholera, wciąż jest w Parku Krugera. Cóż, przynajmniej nie bałam się, że zostaniemy obrabowani lub ukradzeni🤷‍♀️

🇩🇪
    Eigentlich wollten wir ins Swasiland!!! ABER wir brauchten spontan einen PCR-Test. Wir haben vor wenigen Sekunden den Krügerpark verlassen und sind mitten im Nirgendwo in Afrika. Woher ein PCR-Test??? Planänderung!
    1. Unterkunft im Swasi storniert.
    2. Unterkunft in Newcastle mit wenig bis kaum Internet gebucht😣 Eine Nacht in Newcastle also. Im Dunkeln angekommen und das obwohl alle sagen: " Vor der Dämmerung in der Unterkunft sein!" Aber DANN der Schock: wo ist das iPad? 😱😱😱 Mist, liegt noch im Krüger Park. Tja, zumindest hatte ich keine Angst mehr, dass wir ausgeraubt oder geklaut werden🤷‍♀️