Satellite
Show on map
  • Day 39

    Grindelwald

    January 16, 2023 in Australia ⋅ ☀️ 21 °C

    Das mir ke Heiweh bechömä, si mir hüt vorsorglich uf Grindelwald iz Swiss Village. D' Hüsli si würk schön im Chalet Style gsi u äs het einigi Subarus umä gha, aber süsch isches jetzt nid ganz so speziell gsi. Nid mau Fondue oder Raclette het mä dert becho 🤷🏼‍♀️. Drfür hets ä mega quuli Mini-Golf Bahn gha, wo mir natürlich grad usprobiert hei 😁

    Statt direkt wieder zrüg, hei mir ä chliinä Umwäg zur Hillwood Berries Farm gmacht. Das isch ä riesigi Beeri Farm mit Erdbeeri, Himbeeri, Brombeeri u Heidelbeeri. U da mä dert Pancakes mit früschä Beeri het chönnä ässä, hei mir üs das natürlich nid lah entgah 😋

    Am Namittag si mir nu mau chli iz Stedtli vo Launceston. Drbi hei mir festgesteut, dasses dert ja sogar Affä 🐒 im Park het 😅.
    Zum Abschluss vom Tag hei mir nu ä churzä Spaziergang am Seaport wöuä machä. Schlussändlich si mir aber einisch schier rund um d Stadt gloffä u ersch churz vorem iidunklä wieder zrüg id Wohnig cho.
    Read more