Satellite
Show on map
  • One day to go - so excited

    February 29, 2020 in Switzerland ⋅ ☁️ 9 °C

    Fast fertig packt und gli gats los.
    Chans chum erwarte und doch hani gmischti Gfühl bisi dete bin. Freu mich unendlich uf das neue Abendtüür ⛺✈🌏❤☀️🏝 abr so ganz alleige.. lang wirdi das sicher nöd si, han bestimmt gli Begleiter wie 🕷🦂🦠🐉🐊 hoffe wenn den nur ufe flüchtigi Begegnig😂

    Vor eim Jahr hani ahgfange plane und jetzt stahni churz vor de Abreis. Drü ganzi Mönet mitem Rucksack dur Australie 🇦🇺 Richtigi Premiere für mich so backbag mässig unterwägs z'si. Mitem packe hets scho mal ahgfange, was füre Tortur das gsi isch 😂 was packi alles ih, hani au würkli alles, sind 10 T-shirt doch chli viel und weles Röckli nimmi mit, am liebste natürli all mini Lieblingschleider, ach ja und Schueh isch s'nöchste gsi 😂 - als weri irgendwo im Outback wos kei Läde git🤦‍♀️ Und shoppe tueni ja so ungern 😜 frög mich meh wie ich das den alles mit mir umeschleppe🤷‍♀️ Meh als 3x hani alles wieder uspackt und neu packt und würkli weniger isches nieh worde 😅

    13kg liecht isch das riesige Teil vo Rucksack wo ALLES drin platz het für die nöchste Mönet. Unbelivable 🙈 Und das isch s'Minimum ah Minimum für mich, bim flüge hani amigs für 1 Tag Ufenthalt 17kg debi 😂

    Morn gats endlich los 🙌 nurna 27 Stunde und den sitzi im Flüger ✈
    Read more