Sabrina im Regewald(ahgfühlt wie Urwald)

March 10, 2020 in Australia ⋅ ⛅ 30 °C

D'Vegetation da isch einzigartig und wunderschön 🏞

Eh Flusssrundfahrt und Krokis beobachte isch lustig gsi, aber han scho schiss becho wo de Guide plötzlich schreit: Crocodile!! Crocodile!! 🐊 Mis Herz isch zerst mal id Hose gheit 😂 und da gsehnis, nödmal 3 Meter vo mir entfernt schwümmts seeleruhig daher. De Guide het gmeint es het scho gesse, so bini also grad chli beruhigter gsi haha 😅

Min erste Schritt usem Auto im Regewald ahcho vergissi au nie 😂 OMG! Denn das isch mini ersti Begegnig mitere 10cm!!! Riesespinne gsi und die isch nödmal ein Meter vo mir entfernt ghanget. Wers nur eini gsi, okay scho schlimm gnueg, aber nei es sind mind. 4 gsi!! 😥 bin sofort zrugg is Auto und het chöne brüelle und schreie. Wo bini nur glandet? 🙈 wie überlebi ei Nacht da? Niemeh, niemeh tueni mir das ah..ja das sind mini erste Gedanke gsi. Ab dem Moment hani sonen Kontrollblick druff gha woni immer zerst links ufe, denn rechts obe und links une/ rechts une abchecket han ob eh Spinne umelungeret 😂 Han die Nacht im doch "Urwald ala Sabi" überlebt und so schlimm isches den au wieder nöd gsi 😆😅

Es het mega schöni Stränd ade Küste vo Queensland aber bade im Meer isch strikt verbote, ussert mer möcht d'Hauptspiess vomne 🐊 si. Zum Bade gits am Strand ihgränzti Gebiet miteme Netz kennzeichnet, damit mer nöd gfresse wird 😂 und au wills relativ viel Qualle het 🦑

Fertig Regewald, Würmer, Spinne etc. 😂 Morn gats ab id Zivilisation zrugg --> Melbourne is calling 🏙