Melbourne

March 14, 2020 in Australia ⋅ ⛅ 15 °C

Fazit vo Melbourne; soviel atemberaubendi Pärk ih einere Stadt hani nanie gseh und so schön pflegt, richtig ihladend zum's sich bequem mache, es Buech läse oder picknicke 😉

Melbourne isch weltwit bekannt für de besti Kaffee und het über 2'000 Cafés ide Stadt. Am beste Take-away mitneh und den de Yarra Promenade entlang laufe und die unglaublichi Usicht uf'd Stadt gnüsse 😁 De Kaffi isch echt super das ich ahgfange han nüm Milch mit Kaffee trinke sondern Kaffee mir Milch 😂

S'wetter isch sone Sach, eigentli staht 26 Grad im Wetterbricht, ABER es windet so fest und den hets immer mal wieder eh riesigi Wulche 🙈 git es guets Föteli vo mir am Strand ✌😆

Was au so toll isch, dases unzähligi Rooftop Bars git, praktisch ah jedem Eggä. Drinks sind super gross und somit langet 2 uf de Abig🍸🤣 und gesse hani in Australie eh nanie schlecht 😋

Mitem Tram 35 chan mehr gratis ide Innestadt umefahre was sehr praktisch isch trotzdem bin ide letzte 4 Täg täglich 20 km gloffe will mer am meiste gseht. Jetzt isches Zit mal chli an Strand z'ligge, d'Füess hoch lagere und chli brun werde 😊

Next Stopp; Western Australia ☀️🌡 30 bis 38 Grad hihi :-)