Daily routine โ˜€๏ธ

March 31, 2020 in Australia โ‹… โ›… 23 ยฐC

Es sind scho 2 Wuche ume siti ez in Perth feststecke..Zit rennt doch irgendwie ๐Ÿ˜† han immerno 9 Wuche vor mir ๐Ÿ˜Š han scho es paar Plän, A, B und C ๐Ÿ˜‚ abr wie sich das ez alles entwicklet und wenni chan witerreise staht no ide Sterne ๐Ÿ˜…

Langsam het sich au alles chli ihpendlet. Ich bin immer am morge am 7ni wach will s'Huus so hellhörig isch ๐Ÿ™ˆ den machi Morgesport -> Yoga uf de sunnige Terrasse bevori z'Morge iss. Den sitzi uf mini Lounge zum z'mörgele und luegge uf's Meer use und gnüsse d'Morgestimmig ๐Ÿ˜Š
    Spöter hani Online Englisch, das funktioniert super und macht riesig Spass ๐Ÿ˜† den hani meistens Ufzgi woni erledige und susch nachli Englisch Grammatik woni selbstständig drah bin.

Den isch schogli mal zit für's Z'mittagesse ๐Ÿ˜‚

Am Namittag gats täglich am Strand ๐Ÿโ˜€๏ธ achh de isch soo schön!๐Ÿฅฐ Wit und breit hets kei Mensche und chan Stunde am Strand sitze, de Welle zuelose und es Buech lese. Mengisch chans u fest winde und den hani amigs fast chüehl ๐Ÿ˜‚๐Ÿ™ˆ aber im allgemeine isches +/- 25 Grad๐ŸŒก

Am Strand "z'lebe" hani scho immer mal wele und ja es het uu vieli Vorteil ๐Ÿ˜† jede Abig gani goge de Sunneuntergang ahluegge, nimm mis Bier mit und sitze in Sand๐Ÿบ Aber ich vermisse eusi Berge! ๐Ÿž und vorallem de Schwiizerchäs ๐Ÿ˜‚ sogar de Mozzarella schmöckt da andersch.

Sehr praktisch isch das alli Aussies en Grill diheime hend ๐Ÿ—๐Ÿฅ— also mueni nöd so viel überlegge wases amigs zum Z'nacht git ๐Ÿ˜‹ Aber doch chochi amigs au so typischi Schwizergricht wie Äplermakkeroneuflauf ๐Ÿ˜ und Ghackets.

Täg gönd immer so schnell ume und ich bin jede Abig todmüed vom nüt mache ๐Ÿ˜‚