Satellite
Show on map
  • Day 47

    Goodbye Perth

    April 17, 2020 in Australia ⋅ ☁️ 23 °C

    Wer hetti das denkt dasi Perth so schnell verlahne? Und vorallem mit dem Transportmittel 😂 ---> ⛵ ab goge Segle..Schiff ahoi 😊

    Han hüt de letzti Sunneuntergang vom Strand us gnosse 😁 nach 5 Wuche segi jetzt Tschüss Perth 👐 es isch ih zwüschezit mis Diheime worde und ich wird min tägliche Spaziergang am Meer vermisse, min Uslauf ufem Boot wird nüm allzu wit si 😂

    Was het das mitem Segle eigentli uf sich;
    En Australier wo in Darwin wohnt muen sis Boot zrugg segle und isch uf de Suechi gsi nach 4 Backpackers wo ihm uf dem wite Wäg begleited. Han mich bereits endi März scho druff "beworbe", aber wegem Corona isches leider abgseit worde. Am Zistig hani nomale Kontakt ufgno und det hemer ahgfange alles id Wäg leite. Und ja morn gats los 😁 ich weiss soguet wie nüt und das bin susch sogar nöd ich 🙈 lerne grad selber eh neui Site vo mir kenne; kein Plan ha isch au en Plan und de chan sich doch au zu was guetem wende 😉 S' einzige woni weiss das die ganzi Reis ca. 6-8 Wuche gat. Also hani mis Visum verlängeret und nomale ein Monet meh unbezahlte Urlaub becho, vorussichtlich bliebi mal na bis Endi Juni 😎 Ich nimm alles fortzue 😊

    Morn stahni ez mal an Stäg in Fremantle und warte bisi ufglade wird 😂 all 4 Backpackers befindet sich ah unterschiedliche Ort ade Küste und da s'Reise mitem Auto nöd erlaubt isch, aber mitem Boot scho, tuet er eus uflade 😆 achh..das wird mer ja es Abendtüür. Ich freu mich riesig und chan das alles erst glaubi wenni morn ufem Schiffli bi ⛵

    Hüt zum z'Nacht het en usgwanderere Schwizer Rösti kochet 😍 sooo fein gsi und en super Abschluss.

    Han de ganzi Tag min Rucksack packt, nach solanger Zit isch das u schwierig und es het sich halt scho s'eint oder s'anderi ahgsammlet 😅 aber woni mi gfröget han was mir am wertvollste isch, isch mir zerst mis Reisetagebuech in Sinn cho woni vo Hand gschriebe han und natürli d'Briefli vo mine Liebste. Vieles wür mich reue, aber isch ersetzbar. Denn schlussendli sind eh all Erinnerige ih mim Herze und det wärders au immer bliebe ❤ gnau drum macht eim Reise richer!
    Read more