Surfing

May 16, 2020 in Australia ⋅ ⛅ 19 °C

Vor 4 Täg hani mini erste Surflektione für's Wuchenend buechet, abr hans erst chöne glaube wo's den würkli stattgfunde het. Han doch irgendwie befürchet sie chönteds ja glich no absege 🙈 Endli öpis chöne mache uf dere Reis woni unbedingt han wele ✅

Und endli isches sowit 😍 bin richtig ufgregt und voller Vorfreud gsi 🏄‍♀️

Am Morge am 7ni hani müesse abfahre willi ja im im middle of nowhere wohne 😅 wo Temperaturahzeig nur 7 Grad gsi isch hani mi echt gfröget wieso ich mir das ahtue 😂🤦‍♀️ han en dicke Pulli ahgha und Jeans, weiss nöd wenni zletzt so warmi chleider treit ha 😄 zum Glück hets bereits 17 Grad gha woni am Strand ahcho bin.

Am ahfang hets ganz churz biz Theorie geh und den isches au scho ab id Welle gange. Hans also eifacher in Erinnerig gha😂😂 sind ez 3 Jahr vergange woni z'letzt ufem Surfbrett druffgstande bin. Han ihde erste 2 Lektione doch 3 Erfolgswelle gha wo mi alles vergesse lah hend 😊 5 Sekund stah OMG 🤩🏄‍♀️🙏 das Highlight 😂
    Turtle roll isch au witzig und sehr hilfrich gsi für de 2. Tag. D'Welle sind um einiges grösser gsi, zerst hani denk wuahhh so cool, das isch sicher eifacher, aber wenns mi amigs wieder gsmashed het hanis doch nüm so lässig gfunde 😋 Turtle roll = Wenn eh höchi Welle chunt; s'Bord drehie und unter de Welle duretauche, und wieder uftauche - hoffe dasd nöd wieder 5m witerzrugg gspüehlt worde bisch 😁

Langsam chani d'Welle au "lese" und weiss wenns sich lohnt wie eh gstörti ahfange paddle 😂 es macht soviel Spass 🏄‍♀️ am erste Abig bini so kaputt gsi dasi am 7ni im Bett gsi bin und bisam andere Tag duregschlafe han 😂

Schönste Gfühl isch eifach öpis chöne zgseh 😍 weiss na genau wie ich vor Jahre gstrugglet han mit de Linse und hüt isches eifach perfekt 😊 wennd mitem Surfbrett überd Welle "flügsch" und d'Auge chasch offe bhalte. Unbeschrieblich das Gfühl 🤩😊

Jetzt mueni mi 1 Wuche erhole 😂😂 mini Ärm und au susch alles tuet mer weh. Für das isch de Jacuzzi perfekt 💁🏼‍♀️

Mini ersti Buess hani au kassiert..manoo🤔😅🤦‍♀️ han am gliche Ort zweimal parkiert und s'ersti Mal kei Buess gha, aber s'zweimal scho 🙈 vorallem bisi mal gmerkt han dases eh Buess isch han irgendwenn en Zettel im Schieberwüscher gseh flattere bim fahre. Min erste Gedanke isch gsi, manooo schowieder sones doofs Werbezetteli 😂😂 Sabi live in Australie 🤦‍♀️💁🏼‍♀️ Den hets mi doch mega ufgregt und woni wieder is Auto ihgstiege bin bini echt uf de falsche Site ihgstiege also bim Biifahrer 🙈 ih 3 Mönet isch mer das nanie passiert 😂

Am Wuchenend hani miteme Engländer abgmacht zum zNacht. Han ihn Pizza bstelle lah und gseit ich iss alles. Fehler gsi 😂 er het erstens eh pizza mit Ananas bstellt und zweitens nur EINI! ich teile ja gern, abr nöd wenni Hunger han haha und drittens heter na so komischi Sauce druff tah 🤦‍♀️😁 mer hets knapp chöne esse abr bevorzuge Olive separat und Ananas ghört eifach nöd ufd Pizza 😊 freu mich uf mis Venezia Resti wenni heichume 😍😊