Wo bini jetzt wieder glandet

May 20, 2020 in Australia ⋅ ☀️ 18 °C

Hallelujah 🙏 es git nüt wases nöd git. Strangi Unterkunft und zwar zeigt sich das ihdem, dassi ufere Matraze schlafe, eo immerno im Plastik ihpackt isch 😂
    Klar, es het es Linetuech drüber, aber es raschlet jedesmal wenni mich bewege 🙈 nurscho wenni schnuffe 😂😂
    Gane am wuchenend na goge es WG Zimmer ahluegge woni mal gspanne bin was mi den erwartet 😅😄 praktisch isch das da alles sehr churzfristig entschiede wird. D.h. mer chan Wohnigsverträg au nur für paar Wuche abschlüsse. Easy pisi 😄

Han also wiedrmal packt bzw. probiert alles ih mim Rucksack verstaue, aber kei Chance gha 😅 bin z'viel goge shoppe🙈 aber ab nöchst Wuche chunts goge regne und sötti chalt werde vodem her wirdi sicher froh drüber si. (gueti Usred fürs schlechte Gwüsse 😂) Han gradmal all T-shirt und Hose in Rucksack tah und scho ischer voll gsi 😂🤷‍♀️ d'Schueh hanged na use am Rucksack das gat solang guet bisi mal wieder go Flüge gan. Apropos flüge ✈ wie lang ich scho ih keim Flugi meh gsi bin, vermisses uuu mega. Gseh au nur selte eis am Himmel, aber wenni eis gsehne freui mich wie es chlises Chind 😊

D'stränd sind eifach u toll, isch hüt uuu windig gsi am Meer, im einte Moment chasches im Bikini gnüsse und im Andere nimmts dich schier furt 😂 so hani also immer was debi zum mich ihmumele.

Die Wiifläsche chan mer für 2 Sache bruche, erstens dient sie super als Walholz 😂 und zweitens natürli zum trinke 😉 uf Idee muen mer cho hihi

Was uf minere Reis ufjedefall glernt han isch feini Sache z'choche 😁 und im Zügle und packe bini au nöd schlecht, bruche scho meh als 2 Händ zum ufzehle, wie oft ich ide letzt 2 Mönet umzoge bin und trotzdem bini nanig wittercho Perth, chum zum glaube 😂😂