Satellite
Show on map
  • Day 92

    MEINS - omg Sabi was machsch wieder

    June 1, 2020 in Australia β‹… β›… 19 Β°C

    Eigenli wäri planet gsi dasi jetzt wieder diheime bin ABER anstatt dasi as heicho denke fangts ez erst richtig ah 😊 Und ez hani mer au no es Surfboard kauft πŸ˜πŸ™ˆπŸ˜…πŸ˜‹πŸ™ŒπŸ™†πŸΌ‍β™€οΈπŸ€¦‍♀️ OMG 😍 chans also selber chum fasse haha
    Ich hans ahgluegget und es isch Liebi uf de ersti Blick gsi πŸ„‍♀️ es isch au no mini Lieblingsfarb 😊 En Neopren hani au na brucht sowie Flosse etc. Jetzt chunts eh nüm druffah, han eh Übergepäck πŸ˜‚πŸ˜‚ warum also nöd au es Surfboard chaufe 😊😁

    Sooo cooool wie oft chan mer mitem Auto an Strand fahre und eifach mal chli go surfe 😊 ich fühl mi da so richtig diheime. Ihglebt hani mi scho lang und barfuess go poste/shoppe etc. isch für mich mittlerwille au normal πŸ˜‚πŸ˜† Welcome to Australia πŸ€—

    Ich bin sooo unglaublich glücklich und chan mer nüm vorstelle heizcho πŸ™ˆ im Moment staht na offe wenni heichume und ob haha πŸ˜… nei nei also mitti/endi Juli mal grob gseit 😊
    Read more