Satellit
Auf Karte anzeigen
  • Tag 115

Back on the road..

24. Juni 2020, Indischer Ozean ⋅ ☀️ 24 °C

Bizzeli fest chalt isches gsi ide Nacht im Nationalpark 😱🥶 gradmal 5 Grad, weri echt schier verfrorre haha Hend beidi Chappe, Händsche und 3 Pullover ahgha 😂

Zum Glück het euses Camp warmi Duschene gha 😊 und es WC. Kollege vo eus hend pro Nacht 9 Dollar weniger zahlt imne andere Camp, aber defür kei Duschi/ WC und Wasser gha 🙈 Internet und Empfang hemer nirgends gha im Nationalpark, isch au mal schön gsi 😁 Natur puur haha, fölligi neui Erfahrig für mich; wie sovieles uf dere Reise

Au isch dur de roti Sand ALLES wortwörtlich alles Rot gsi 🙈😅 han mich so dreckig gfühlt und gar kei suuberi Chleider meh gha nach 3 Täg 🤦‍♀️

Nach 3 Nächt machedmer eus uf de Wäg Richtig Broome - euses Ziel vo dem Trip! 🙌 Da reini Fahrtzit 16h weri, isch doch en Stopp mit Übernachtig planet 😅 er heti keis Problem zum durefahre abe ich bin schier duredreht mit 8h Autofahre an Stuck 😂 Au hani soviel Nerve bim Überhole vo dene Trucks brucht 🙈😅 D'Strass isch sooo befahre gsi und immer isch mer sonen doofe Truck entgege cho und richtig überhole isch au schwer will mer mitem Ahhänger nur 90 km/h chan fahre..Wuuusahhh 🧘‍♀️😏

Und jedesmal wenni trunke han im Auto und er Gas geh het hani mer s'ganze Wasser über s'Gsicht gleert 🤦‍♀️😂 han diheime denkt gha so cool eh 1.5l Fläsche, aber die het sone grossi Öffnig 🙈 die nimmi garantiert nüm hei 😋