Satellite
Show on map
  • Day 131

    Wildcamping 2. Nacht

    July 10, 2020 in Australia ⋅ ⛅ 28 °C

    Usem nüt seit er so ich muen EV. go schaffe. Ich han denkt ich han mich verhört 😂 abe nei, er het das voll ernst gmeint. Mir sind im Juhe use gsi und sini Firma het gfröget ob er ih 2 Täg det (de Ort isch 4h entfernt vo eus, abr ih die entgegegsetzti Richtig wo mir eigentli müend für de Heiwäg) chönt für 3 Täg go schaffe. Ich han denkt wenn ich standby han isch das müehsam abr bi ihm isch das immer so 😱✌🙈 Welcome to Australia, spezifisch Lüüt wo ih Mine schaffed 😅

    Da sie ihn nöd 100% hend chöne zuesäge ob er ez muen go schaffe odr nöd hemer müesse de Tag ih de Gegend verbringe und sind drum an Küsteort Onslow gfahre.
    Han es pfüsi gmacht währedem er wiedrmal 30km uf sonere shit Strass gfahre isch - zum schlafe sehr ahgnehm, het schön gschaucklet 😋😂 de Strass het eus zude Altstadt gfüehrt --> FAIL 🙈 1. hets 1000igi vo Flüge gha wo um eim umedüsset sind und sogar ufd Lippe ghocket sind - Mistficher 😬 und 2tens isch die Altstadt echt nüt speziells gsi 🙈 mano man...für nüt und nomale nüt und brutal heiss isches au gsi.

    Immerhin hets am Endi vom Tag gheisse, dass er doch nöd go schaffe muen und so simer den Richtig Exmouth gfahre und hend eh witeri Nacht Wildcampiert 😍⛺🇦🇺 dasmal simer die einzige uf den Campingplatz gsi 😊 Hend es Lagerfüür gmacht und d'Marshmellow hend au nöd gfehlt 😍 De unglaublichi Sternehimmel isch so ihdrücklich gsi! ✨ einigi Sternschnuppe und am 11i z'Abig isch den endli de Mond am Himmel ersichtlich gsi 😊
    S'zmorge am andere Morge hani as Bett serviert becho inkl. Kaffi ☕🍞😍
    Read more