Satellite
Show on map
  • Day 137

    Letzti Wanderig

    July 16, 2020 in Australia ⋅ ⛅ 25 °C

    S'letzti Mal alles zemepacke, dass isch scho es komisches Gfühl 🙈 jetzt hemer 6 Wuche campet und mer gwöhnt sich u mega drah 😊 Ich wirds vermisse (nie denkt dasi das jemals sege 😂)
    Vorallem euse kuschelige SWAG 😊 ich glaub ich muen mer so eine zuetue wenni ide Schwiz mal go campe gane, bin eifach fasziniert vo dere Matrazze 😄

    Eusi letzti Aktivität bevors zrugg uf Perth gat isch eh Wanderig dur de Canyon 🏞 d'Wanderig isch ganz okay gsi 🙈 mer sind 4h gloffe und d'Ussicht isch immer die glichi gsi d.h. mer het nüt vom Canyon gseh bis mer endli vorem Abgrund ahcho sind und au det isches nur okay gsi 😅 es isch 30 Grad gsi und ide pralle Sunne go wandere isch nöd so mis haha

    Endli chanis sege, jetzt woni ide Zivilisation zrugg bin - ich han zum Glück kei Schlange gseh 😊🐍und eh Riesespinne 🕷 au nöd. De Kurt het uf de Wanderig zwei Schlange gseh, zum Glück isch er 100m vor mir gloffe (für eimal bini dankbar gsi) 😂

    Zum Znacht hemer eus nomale eh Pizza gönnt, die besti woni in Australie gha han 😊 Da kenneds nöd so normali Pizzas wie mir das kenned, nei sie hend immer so komisches zügs druff 😅🙈 die z.b isch en Mix us Vegetariana mit Feta und Olive

    Tuen mich na seelisch uf morn vorbreite - 14h Autofahre und 1246 km 😱🧘‍♀️
    Read more