Home sweet home

July 22, 2020 in Switzerland ⋅ ☁️ 27 °C

Glandet und wieder uf schwizer Bode 🇨🇭😊 ganz speziell isch de Ahflug für mich gsi - wie oft ich scho in Züri glandet bin, aber jetzt nach 5 Mönet gseht alles andersch us 🙈 D' Vegetation isch si grüen haha Isch mer nie ufgfalle bis jetzt😅

Au de 6h Flug hani no umebracht, bin all Fötelis vode letzt 5 Möndt duregange und am sortiere. Wird no es zitli gah bisi da de Überblick han und den es Album chan mache 😁

Die grösst Überraschig isch gsi wo mich en Kolleg wo Polizisti isch am Flughafe direkt am Gate abgholt het 😍 Han also mini Träne nüm chöne zrugghebe 😅🤗 De Flughafe isch ja wie usgstorbe 🙈 mitem Gepäck isches au super schnell gange und mis Surfboard hets au id Schwiz gschafft 🏄‍♀️😍 Mami, Daddy und zwei Kollegine hend bide Ahkunft gwartet 🤗 brüellend bini ihne id Arme gfalle! Wieder diheime si 🙂

Mis Schwösterli het mer na Willkommensmuffin bachet 😍 isch schön wieder diheime zsi, ez tueni mi langsam ahklimatisiere. Gwäsche isch praktisch scho alles und nurna chlini Sache mueni versorge.

Mis eigene Bett wartet seenlichst uf mich 🤗😁

Danke eu ALLNE das ihr mini Post's so regelmässig glese hend und somit en Teil vo minere Australiereis gsi sind 🌏🤗 Hoffe eu all bald mal wieder id Arme schlüsse chöne.