Satellite
Show on map
  • Day 6

    Krugerpark day 1 is een feit!

    August 6, 2023 in South Africa ⋅ ☀️ 13 °C

    Wat een dag! 😴...maar wat een ervaring!🥰

    Ons wekkertje ging vanmorgen 4.45u, maar ik kon niet slapen vannacht dus was al om 1.30u wakker!😮‍💨
    Na het aankleden en alle spullen in te hebben gepakt voor ons dagje Krugerpark, gingen we op pad.
    Na een kwartiertje rijden kwamen we aan bij de Gate. Hier moest ik me melden bij de receptie, alle papieren werden gecontroleerd en verwerkt waarna we het park in mochten. (Moest nog wel even me kofferbak open doen, of ik misschien een wapen bij me had 😅).

    In het park trok het ene dier na het andere dier onze aandacht. Wat is dat onzettend gaaf om eens mee te maken.
    Af en toe was het wel best spannend, (lees abi en shai) want dan kwamen de dieren zo dichtbij, dat je ze bijna kon aanraken. (Dit mag overigens niet he 😉, ramen en deuren moesten dicht.)
    Naarmate we verder het park in kwamen en het later op de dag werd, (lees 11/12 uur) werd het wat stiller qua dieren. Het werd ook warmer dus de dieren zullen wel de schaduw hebben opgezocht.
    We hebben wel nog een aantal dieren gezien hoor 😊.

    Halverwege hebben we nog even een stop gehad, de beentjes strekken en een koffie. (was hard nodig na zo'n nacht😅)

    Uiteindelijk zijn we rond 2 uur het park uitgereden. Mama was moe en na 8 uurtjes te hebben gereden was het wel mooi geweest. Morgen staat er namelijk nog een Krugerpark dag op de planning met een andere route dus voor vandaag was het wel even genoeg geweest.

    See you tomorrow!
    Read more