South Africa
Mpumalanga

Here you’ll find travel reports about Mpumalanga. Discover travel destinations in South Africa of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Bennetts Geburi und Hazyview

August 9 in South Africa

Bennett hat Geburtstag und das Personal im Hotel überrascht ihn mit einem Ständchen und einer Geburtstagstorte! Der Tag ist wieder einmal ein Reisetag... und das schöne Wetter legt eine Pause ein. Wir reisen aus Swaziland wieder aus und Südafrika hat uns wieder. Die Ausreise kostet uns fast eine Stunde! Am Hippo Hollow Resort angekommen werden wir wieder herzlich begrüsst und haben ein Chalet direkt am Fluss, wo die Hippos sich amüsieren.Read more

Der Tag startet früh um 6:20Uhr mit Bennetts Geburtstagsgeschenk: Wir dürfen die Elefanten im nahegelegenen Trainingscenter wecken, füttern und putzen. Wir lernen sehr viel über Elefanten und dürfen sie streicheln und anschliessend auch reiten. Ein tolles Team betreut die Elefanten, die man ansonsten aufgrund von Bestandskontrollen getötet hätte. Nach einem ausgiebigen Frühstück gehts auf in den Kruger Nationalpark. Nach ca. einer Stunde Wartezeit vorm Gate und Einganskontrolle etc wurden eir mit vielen Elefanten, Giraffen, Affen, Steinböcken, Impalas belohnt. Das Highlight des Tages war aber der Leopard, der faul auf einem Baum "abhing" .. direkt an der Strasse. Damit hätten wir nie gerechnet!! Somit haben wir das grosse Glück nun alle Big Five live gesehen zu haben!!Read more

Kruger Nationalpark

August 12 in South Africa

Nach unserem Frühstück gehts ein zweites Mal in den Kruger... heute über das Orpen Gate. Schnell unterschätzt man die Entfernungen und so ein Game Drive dauert länger als geplant. Aber wir erfreuen uns wieder mal an vielen tollen Tieren: Giraffen (wahnsinnig neugierige Tiere), Elefanten, Zebras, Geier, Pumbas, Paviane, Niyalas.. und als Highlights des Tages: ein Leopard mit zwei Jungen, zwei Geparden und zwei Wild Dogs. Wieder mal können wir unser Glück kaum fassen!
    Der Tag geht mit einem mega leckerem Essen am Lagerfeuer zu Ende...

Panorama Route

August 18, 2017 in South Africa

Um 7 Uhr morgens ging es los über 400km bis nach Graskop. Unterwegs kamen wir immer wieder an Schildern vorbei, die einen vor Buschfeuern warnten und tatsächlich sind wir an unzähligen schwarzen Hügeln und etlichen Bränden vorbeigefahren. Angekommen ging es direkt weiter zur Panorama Route. Kurz gefasst: Ein Canyon mit mehreren Wasserfällen und anderen tollen Aussichtspunkten. Unterwegs haben wir auch insgesamt 3 Affen in der Nähe der Strasse gesehen!! Heute Abend schlafen wir bei Cornelia einer wirklich super hilfsbereiten alten Frau. Sie hat uns z.B. geraten, für unseren morgigen Trip in den Kruger Nationalpark einen anderen Eingang (Phabeni Gate) als geplant zu nutzen, da vor dem ursprünglich Eingang (Numbi Gate) Touristen manchmal mit Steinen beworfen werden.Read more

Krüger Nationalpark

March 2, 2017 in South Africa

Soooo, liebe Freunde u Verwandte,
    ihr habt Glück, ich werde morgen Abend in den Flieger steigen, denn ICH HAB HEUTE LÖWEN GESEHEN 🦁
    Ich hab ja gesagt, ich flieg nicht zurück bevor ich keine Löwen gesehen habe u es war wirklich absoluter Zufall u auch kaum erkennbar. Aber er war da u er war wunderschön mit prächtiger Mähne. Später gab es noch ein Weibchen mit 2 jungen.. wir waren also heute im Krüger Nationalpark, hatten einen tollen Ranger, Roxi, der mit uns ab halb6 in der Frühe auf tierischer Suche war. U wir haben wirklich viel sehen u bestaunen können. Ein tolles Gefühl, wenn man ewig nur Bäume u Büsche sieht, plötzlich knackt was laut u neben dir tauchen riesige Elefanten auf u überqueren die Straße direkt vor einem. Zebras, Hippos, Impalas, Nashörner, Warzenschweine ... u eben auch Löwen😍 wir hatten nach dem fast 10stündigen Ausflug heut noch jede Menge Zeit ein bisschen das Wetter auf der Terasse zu genießen.. 😎
    Koffer sind gepackt, morgen werden wir nach dem Frühstück Richtung Pretoria starten, dort uns noch die Stadt angucken, bevor wir abends dann gegen 20:30uhr im Flieger nach Deutschland sitzen .. bis baaaaaald 🛫

So viel Landschaft

March 1, 2017 in South Africa

Heute war ein toller Tag. Wir konnten alle mal ausschlafen und sind nach einem ausgewogenem Frühstück Richtung White River Canyon los. Auf dem Weg dahin haben wir diverse Ausblickspunkte besichtigt, wunderschöne Auswaschungen, Wasserfälle und dabei viele verschiedene Vegetationen bestaunt. Ein bisschen Regenwald war dabei, Bananenplantagen, dann gibt es hier merkwürdigerweise ganz viele Eukalyptusbäume, tolle Akazien usw. Ein gemütliches Mittag in einem kleinen Ort und ein wunderschöner afrikanischer Abend mit typischer Musik, Folkloretänzen aus den unterschiedlichen Stämmen und tollem afrikanischen Buffet rundeten den Tag ab. Ich habe eine Raupe gegessen 🙈 u Krokodil, Antilope, Warzenschwein ... wenigstens mal probieren 😜 morgen ist dann das vermeintliche Highlight unserer Reise dran, eine Safari durch den Krüger Nationalpark, wobei ich bis hierhin schon sehr viele highlights hatte. das Hotel macht für alle einen Wegruf 3:45uhr (!), damit wir halb6 auf unsere Jeeps aufsteigen.. mal sehen, was wir an Tieren einfangen können 📷 heute ist mir schon mal ein Krokodil u ein riesengroßer Käfer vor die Linse gelaufen.. 🙈

Wegen der schlechten Verbindung hier gibt es aktuell keine Bilder, die muss ich dann mal zu Hause nachladen 😉

Ein Hoch auf unsren Busfahrer

February 28, 2017 in South Africa

Nach einem unkomplizierten Inlandsflug hatten wir heute einen kompletten Location-Wechsel. Die Natur ist im Norden viel intensiver und grüner. Viele Pflanzen, ein fantastischer Mittagsstopp mit Nashörnern und anderen Wildtieren und viele tolle Landschaften. Eine kurze Tour durch Johannesburg u Soweto, dem Township, wo Nelson Mandela lebte haben wir auf dem Weg in Richtung Nationalpark erlebt. Unser letztes Hotel liegt ganz idyllisch an einem See, es riecht nach See, man hört Grillen u Frösche u durch den Garten rennt ein Pfau😊 wir werden die kommenden Tage durch die Tierwelt und zum Canyon fahren.
    Am Morgen wird dann auch Anti-Mückenspray empfohlen, wir sind vorbereitet 👍🏻👍🏻

De hütig Tag het für eusi Verhältnis scho früeh agfange: churz nach de 7ni simmer usem Berg-en-Dal Camp los. Doch ufem Parkplatz simmer scho eis vu de letschte Autos gsi, zum eus richtig z assimiliere memmer wohl nu früener uf...
    De Süde vum Kruger isch eher dicht mit Büsch und chline Bäum bewachse, derfür simmer mit vilne Game Sightings us nöchster Nöchi belohnt worde: vil Elefante, Giraffe, Zebras, es paar Rhinos und Herdewis Impalas. Wos im Amakhala Game Park nu so vil Warthogs gä het, hets hie derfür 150'000 Impalas! Hinder jeder Kurve staht wieder en Herde oder isch grad am d Strass überquere...
    Wenn mer so de ganz Tag in Busch starrt, gseht plötzlich jede Struch, umgheit Baum oder Stei wienes Tier us... 1'001 hemmer vu dene gseh :) Doch wenn immer mer en Auto-Asammlig gseht, weiss mer, ases da was Interessants zgseh git. So hemmer hüt au zwei Cheetas vu Wiitem und sogar drü Wild Dogs, vu dene gits im ganze fascht 20'000 Quadratkilometer grosse Park nur 120 Stück git, gseh! Doch die vile Bsuecher hend au en Nachteil, so hemmer zum Bispil en chline Stau gha, wel sechs Rhinos uf dr Strass gstande sind...
    Wiiter nördlich wird de Krüger offener und mer gseht wiiter id Savanne, doch leider het eus da s Wetter en Strich durch d Rechnig gmacht. Am Morge isch nur liecht bewölkt gsi, ideal zum Tier gseh wel eim d Sunne nid blendet unds im Auto nid so heiss wird. Doch churz vor Sunneundergang simmer regelrecht verschiffet worde! Trotz schlechter Sicht hemmer doch nu Elefante bim Schlammbad und en Flusspferd-Familie bim Spile derfe beobachte.
    Churz vor Gate Closure simmer bim Satara Camp acho und hend eus uf en heissi Duschi gfreut - doch leider isch eusi Reservation i dr Zwüschezit storniert worde... und das imene usbuechte Camp! Zum Glück hends denn doch nu irgendwie es freis Bungalow gfunde und so stellemer eus uf en gmütliche Abig mit Pizza und Rotwii i.

Epic Night Game Drive Pt.1

May 15 in South Africa

Die hütige 2 Stund nach Sunneundergang hend alles toppt womer bis etz in Südafrika erlebt hend! Doch mal langsam vu vorne:
    Hüt Morge simmer wieder mal früeh uf, es paar Rice Crispies am Morge am 6i und denn los zu eusem letschte halbe Tag Self Driving im Kruger NP. Grad am Afang hemmer Gnus (btw s gliche wie Blue Wildebeests), Giraffe und en Elefante-Herde gseh, doch nachher hemmer während 3 Stund meh oder weniger Nix meh gseh... abgseh natürlich vu Impalas alias Everywhere Animals... derfür hemmer eus mal uf anders gachtet, wie zum Bispil uf Schwärm an chline Vögel, Liechter, Stimmig und die unglaubliche Gschmäcker nachem gestrige Rege.
    Gege Mittag hemmer denn de öffentlich Teil vum Kruger verlah und sind in Timbavati Game Reserve gfahre, en private Teil vum Kruger. Als Underkunft hemmer da d Umlani Bushlodge gwählt, bewusst ganz en andere Stil Lodge als HillsNek im Amakhala. Umlani het sich zum Ziel gsetzt, de Bsuecher en möglichst authentisches Bush-Erlebnis zvermittle - d.h. das Camp het weder Umzünige no Strom. De Kaffee wird überem Füür kocht, mer wird mit Trummle zum Esse gruefe und en Ranger begleitet eim am Abig ind Bungalows, wel mer nie weiss was für Fiecher im Camp am umelaufe sind...
    Euse erschte Game Drive hüt Abig isch tatsächlich ganz anderscht als im Amakhala gsi. De Sämy beschribts als Verglich zwüschet schwitzer Bünzligkeit und russischer Grobschlächtigkeit - sowohl im Guete wie im Schlechte. Wo mer im Amakhala nu Ewigkeite voller Respekt zur Natur uf dr Dirt Road uf Reaktione vu Tier gwartet hend, ohni jegliche Ifluss znä, so fahrt mer hie mim drütonnige Jeep quer dure Busch, über alles wo im Weg staht... bim einte Mal hemmer sogar ufbockt! Bis etz hemmer dänkt das sig nur mit eusem Corolla möglich...
    Jedefalls simmer zu dem Evening Drive ufbroche, 5 Gäst us Kapstadt, wo all scho erfahrni Safari-Gänger sind, euse Ranger Oliver und euse Tracker Cabinet, wo ganz vorne uf dr Huube vum Jeep sitzt und nur fürs Ufspüre vu Tier zueständig isch. Zu Beginn hemmer wieder vil Elefante gseh, drunder eine mit de grösste Stosszähnd so far. Dernach hemmer lang nix meh gseh, was am Sämy sini Schmach vum Morge scho biz het glinderet. Bi Sunneundergang hemmer für en Sundowner Halt gmacht und de plötzlich isches losgange. Zerscht hemmer en Hyäne gseh anere Färte folge und denn isches Vollgas durch de Busch gange. Mer sind am Funkspruch vu anderne Rangers gfolgt und hend da Unglaublichs gseh: 7 jungi Löwe am Fuulenze. Die 6 Männli hend all nu kei rächti Mähne gha, die bechemeds erscht wenns ca. 2 jährig sind. Btw, je schwärzer d Mähne, desto mehr Testosteron het de Leu. Die Leue hemmer relativ lang chenne alei beobachte, teilwis nur us es paar Meter Distanz. Interesting Fact: Leue sind eis vu de wenige Tier womer mimne Schinwerfer azünde chan, ohni as si sich gstört vorchemed... offebar isch ihres Aug speziell ufbaut. So grossi Gruppe an junge Männli het au de Ranger erscht selte gseh, und wo si ufeme Bäumli umeturnt hend, het au er nur nu gstuunt.
    Nach dem Sighting simmer überglücklich gsi und hend gar nüm gross vum Rückweg erwartet. Doch prompt hemmer en relativ seltli African Wildcat gseh verbihusche. Und denn isch de negschtt Funkspruch cho und mier sind im Stockdunkle wiiter in Busch vorgfahre. Det hemmer tatsächlich nu en grossgwachse, männliche Leopard derfe erspähe, de letschti vu de Big 5 wo eus nu gfehlt het! Mer sind ihm sicher en halbe Kilometer über Stock und Stei quer durch de Busch gfolgt... bis mer ebe ufbockt hend...
    Doch au da isch euses Glück nu nid z End gsi, ufem Rückweg hemmer numal en Hyäne gseh (resp. fascht überfahre) und en Genet (dt. "Ginsterkatze") gseh, es chlines tupfts Chatze-ähnlichs Tier wo euse Tracker grad mal gschnell usem Augewinkel entdeckt het.
    Überglücklich simmer nach guet 4 Stund zrugg i dr Lodge acho, hend fein Znacht gesse und de jungi Lodge-Manager Greg kenneglernt. Etz ligemer grad im Moskito-Himmelbett und losed de nächtliche Grüsch vum Busch zue.

Elephant and leopard day Pt.1

May 16 in South Africa

Nachem geschtrige Abig Drive hemmer dänkt es chäng nüm würkli besser cho... so simmer ganz entspannt am Morge am 6i zum Morning Drive gstarted und hend eigentlich nid vil erwarted. Am Afang hemmer Gnus, Giraffe, en Hyäne und paar Elefante und Büffel gseh, zudem en Geier-Familie ufeme Baumwipfel. Wieder hemmer nichtsahnend zum Zmorge-Kaffee Halt gmacht - bis en Funkspruch cho isch und mier zügig los sind, aber de Ranger het eus nid welle verrate, was gsichtet worde isch. Plötzlich gsemmer en grossi Herde Büffel, doch fahred schnurstracks a dene verbi - direkt uf en chline Hügel mit Fels, wo wie bstellt es grosses Leoparde-Männli sitzt! Mer hendem die längscht Zit chenne zueluege, mit allne Büffel um eus ume, wiener gmüetlich i dr Sunne glege isch und richtig für eus posed het... Weder Büffel nu Leopard hend gross Interesse anenand zeigt, wohl wel de Büffel nur Gras frisst und der für de Leopard en zgrossi Büti isch.
    Ganz happy hemmer eus ufe Heiweg gmacht und hend per Zuefall en sicher 50 Tier grossi Elefante-Herde gseh. Es het einigi Jungtier drunder gha und si sind ganz friedlich um eus ume am grase gsi. Doch plötzlich het s einte Elefante-Männli i dr Ferni agfange trompete und es isch en Art Panik under de Tier entstande! Sie sind chrütz und quer grennt, teilwis hend si euse Jeep agluegt und mer hend genau gseh, as si nid recht wüssed wohi si selled renne! Mer hend scho chli Angscht gha as eis vu de Tier us blosser Hektik ufs Auto losgaht oder au nur chli achunnt - aber sowit isches zum Glück nid cho. Nach paar lange Sekunde isch de Spuk verbi gsi und mer sind plötzlich wieder alei im Bush dagstande.
    Vorem Abig Drive het d Martina scho chli meh Respekt als suscht vorem Busch gha und es isch es isch ihre nid unbedingt drum gsi, numal Elefante z gseh... doch promt hemmer als erschts wieder Elefante gfunde. Zum Glück isches aber eher en chlini und sehr entspannti Elefante-Herde gsi. So isch eus s einte Wiibli bim Fresse immer nöcher cho... bis sie nur nu knapp meh als en Meter vum Jeep entfernt isch gsi. Mer hend sie ghört schnuufe, rupfe und chaue - sogar d Grasbüschel het sie gschüttlet um nid zvil Erde mitzässe! Das friedliche Erlebnis het a dr Martina ihres chline Trauma chli glinderet und so simmer entspannt wiitergfahre. Gli drufabe hemmer en Steenbock gseh, zu Dütsch en Steibock. Unglaublich aber wahr, da hemmer doch tatsächlich was gfunde wo i dr Schwiz mächtiger isch als hie in Südafrika! Der usgwachsnig männlich Steenbock isch ca. so gross wienen Hund, het ca. 2cm langi Hörnli und gseht bim Renne chli so us wienen Has... isch aber en Antilope, sehr härzig und schüch.
    Im Hindergrund hets scho afange blitze und donnere, da simmer grad vor zwei Gwitterfrontene gflüchtet. So simmer sogar ufeme Rollfeld zmitzt im Busch gfahre. Nachdem d Sunne wienen rote Fürball under de schwarze Wulche undergange isch, simmer numal zumene Sighting gruefe worde... und hend tatsächlich euses dritte Leoparde-Männli in drü Game Drives derfe gseh, und das erscht nu vu Donnergrolle undermalt.
    Ufem Heiwäg hemmer zwar chli vorem Gwitter messe flüchte, doch euse Tracker het wieder mal sis Könne bewise. Im pechschwarze Busch het er so gschnell im Verbifahre zwei Chämeleons und sogar es Bushbaby entdeckt! Randnotiz füre Sämy: Bushbabys sind die Tier usem Madagaskar Film mit de grosse Kullerauge. Churz vorem Camp hemmer zum Abschluss denn au nu es Stachelschwein gseh... wieder mal en unglaubliche Drive gsi! Der Abig hemmer na mit Bier, Wii, Donner und guete Gschichte la usklinge.*

Mpumalanga, مبومالانجا, Правінцыя Мпумаланга, Мпумаланга, Mpumalanga provints, امپومالانگا, Mpumalanga-sén, מפומלנגה, ムプマランガ州, მპუმალანგა, 음푸말랑가 주, Mpumalana, उम्पुमालांगा, مپومالانگا, Provincia Mpumalanga, Mpumalanga Province, ماپومالانگا, Mpumalangiän, IPhondo yaMpumalanga, 普馬蘭加省