Satellite
Show on map
  • Day 11

    Hluhluwe Imfolozi Park

    August 11, 2023 in South Africa ⋅ ☀️ 13 °C

    Vandaag was ons laatste dagje dat we wilde dieren konden spotten. Wat een vermoeiende, maar ontzettend leuke dag! Alleen de rit naar het park al was een feestje. Erug koud om 5 uur 's morgens maar wel heel gaaf. De kids hadden de grootste lol.
    Hierna kwamen we aan bij het Hluhluwe Imfolozi Park waar we een ontzettend leuke Game Drive gemaakt hebben.
    Hier hebben we vandaag de Rino (neushoorn) & de Cheetah's gezien.
    Wat was dit onzettend mooi. Helaas geen foto's met me telefoon kunnen maken omdat ze te verweg waren. Ik heb ze gelukkig wel op camera.
    Dus wil je ze graag zien, je weet me te vinden 😝😉.
    We vonden ook nog een deel van een olifanten schedel! Ook super vet om te zien.

    We hebben ook een ontbijt en lunch gekregen. Helaas was de lunch niet zoals er beloofd was. Alleen het maakte het allemaal niet minder gezellig. Onze Ranger was een gezellige/enthousiaste man die dit werk al 17 deed en hier een feestje van maakt. Hij heeft ons veel verteld over de dieren die we hebben gezien en over de omgeving.

    Hierna hebben we even wat rust gepakt (lees mama was/is moe) en daarna zijn we weer lekker uit eten geweest. Wist je dat wij hier voor nog geen 35,- met zijn 3tjes uit eten kunnen?! En dan hebben we echt goed gegeten/gedronken en een toetje 🙈🥰. Ik schaam me een beetje dat ik hier zo blij van word 🙈.

    Morgen gaan we voor 1 nachtje naar de Indische Oceaan. Eens zien wat we hier kunnen doen of word het een chill dagje?

    Voor nu gaan bij mij zo de luikjes dicht en slapen we morgen even een beetje uit.

    Houdoe 🙋! 🥰

    Ps. Zoals beloofd ook nog een filmpje van ons onderkomen hier in St. Lucia. Het is hier overigens erg gezellig. Een klein badplaatsje met redelijk wat toeristen, maar niet te veel. Hier vond ik het de afgelopen 2 dagen het fijnste om te zijn qua omgeving 🥰.
    Read more