June 2019

Wildkamperen aan het Inarijärvi meer

June 14 in Finland ⋅ ☀️ 16 °C

Na de koude Noordkaap stond Finland weer op de route. Een prachtige mooie omgeving met eigenlijk alleen maar bomen en water. We blijven tegen elkaar zeggen dat het net lijkt alsof je door een promo film heenrijd. We hebben er weer aardig wat kilometers opgezet en na een tip uit de groepsapp hebben we ons kamp opgeslagen samen met een aantal andere teams. Tijdens de gehele trip hebben we een aantal opdrachten te vervullen waar we er twee in een keer hebben kunnen doen. Een gezellig avond werd het met een mooi vuurtje. Op naar de volgende etappe!Read more

Noordkaap, here we come!

June 13 in Norway ⋅ ⛅ 4 °C

Naar deze dag keken we erg uit. Op de kaart beloofde het al een mooie route te worden en dat werd in werkelijkheid alleen nog maar beter. De prachtige fjorden en kronkelende wegen maakte deze dag geweldig. We hebben gewoon het noordelijkste punt van Europa bereikt!

Eindelijk in Noorwegen

June 12 in Norway ⋅ ⛅ 5 °C

Wat een gaaf aanzicht was dit! Eindelijk hebben we Zweden a hier ons gelaten en zijn we nu dan eindelijk in Noorwegen. We reden recht of de fjorden en water af en dat was werkelijk schitterend. We hebben even bijgeslapen en energie opgedaan want de komende rit zal ook weer prachtig worden met als eind bestemming de noordkaap!Read more

Overnachten op de Poolcirkel

June 11 in Sweden ⋅ ⛅ 8 °C

Een prachtige dag hebben we inmiddels achter de rug. De auto rijdt weer als een zonnetje, we hadden prachtig weer en we hebben de echte lokale inwoners ontmoet. Op de weg nog wel 😜😂

Pech onderweg

June 10 in Sweden ⋅ ⛅ 12 °C

Helaas, helaas... Het eerste technische mankement heeft zich kenbaar gemaakt. De remvoering is vergaan dus we wachten nu op nieuwe onderdelen om onze reis te kunnen vervolgen. Dit duurt echter een dag dus we moeten ons vandaag zien te vermaken en morgen op tijd naar de garage om het op te lossen. We duimen dat het allemaal voorspoedig zal gaan!Read more

Overnachten in Ångsta

June 9 in Sweden ⋅ ⛅ 16 °C

Een prachtige dag hebben we achter de rug met een mooie route en heel mooi weer. Nog even een mijn bezocht onderweg en daarna genoten van alle bochten en hobbels. Helaas eindigden we met een klein mankement die we morgen moeten gaan oplossen, maar daarover later meer...

Auto begraafplaats

June 8 in Sweden ⋅ 🌧 18 °C

Voor een van onze opdrachten moesten we op de ‘auto begraafplaats’ op zoek naar de tourbus van ABBA. Zweedse cultuur snuiven, laten we het daar maar op houden!

Overnachten in Mälarhusens strandbad

June 7 in Sweden ⋅ ☀️ 16 °C

De eerste anderhalve dag was vooral rijden zonder bijzonderheden onderweg maar zodra we in Zweden aankwamen was het raak! We eindigden de avond met een groep mede rally rijders en vervolgen morgen onze weg richting Stockholm.