Så kom vi til Washington DC 19/7

July 19, 2016 in the United States ⋅ ⛅ 29 °C

Vi skulle med bussen kl. 11 am mod Washington DC, hvor vi kunne se frem til 5 timer i bus.
    Men inden de 5 lange timer kom en lang tur med subway med alt bagagen. Da louise jo skal være her i et år har hun ret meget bagage med - og det ef tungt!
    Vi overlevede da turen, men ikke helt uden sved på panden og resten af kroppen!
    Vi kom med bussen efter at have forklaret dem et par gange at vi altså have købt en billet ekstra til det ekstra bagage, men spørgsmålet lød stadig: "how many tickets? How many luggage?".
    I bussen gik de to første timer hurtigt ved at snakke med mutti og joe - det var super hyggeligt! Som en amerikaner sikker ville have sagt: "It was sweet!"
    Resten af busturen gik med en film og en lille lur.

Fremme var vi - så skulle vi så bare finde til vores hostel. Vi gik ret meget rundt før vi fandt både elevator og det rigtige busstoppested. Det er så smart herni Washington at bussen kun koster 1 dollar - det er billigt!!

Vi kom frem til vores hostel og vi fandt ud af at der ee GRATIS PANDEKAGER om morgen!!! 😃😃
    Til aftensmad spiste vi på en rigtig burgerbar. Det var lidt sjovt :)